מינויים

טלטלה נוספת ברשת 13: עוד בעל תפקיד בכיר מתפטר

אחרי המנכ"ל יורם אלטמן, גם מאיר קוטלר, המשנה למנכ"ל ברשת 13 החליט להתפטר מתפקידו על פי דוד ורטהיים, שטוען כי הפרטים אושרו בערוץ
מערכת ice | 
רשת 13 (צילום יחצ)
אחרי השינויים בראש מערכת חדשות 13, והטלטלה ברשת 13 שנעשתה רק לפני כחודש, כאשר יורם אלטמן, מנכ"ל הערוץ, ביקש מדירקטוריון רשת 13 לסיים את תפקידו, גם מאיר קוטלר, המשנה למנכ"ל ברשת 13 החליט להתפטר מתפקידו על פי דוד ורטהיים, שטוען כי הפרטים אושרו בערוץ.
קוטלר כזכור, מונה למשנה למנכ"ל ב-2022. עוד קודם לכן, קוטלר שימש כסוכן "טאלנטים", ונחשב לאחד המובילים והחזקים בישראל. ההתפטרות שלו מגיעה אחרי ההתפטרות מגיעה לאחר שהמנכ"ל עצמו, יורם אלטמן, ביקש מדירקטוריון רשת 13 לסיים את תפקידו לפני כחודש. ההחלטה על סיום תפקידו התקבלה בהסכמה משותפת של אלטמן והדירקטוריון.
, והמועמד הבכיר לקחת את התפקיד, יוחאי בניטה, סמנכ״ל הכספים של בזק בינלאומי ו-YES, החליט לדחות את ההצעה של רשת ולהישאר בתפקידו הנוכחי בחברה, כעת שם חדש נזרק לאוויר.
על פי רן בוקר, יושב ראש רשת ומי שמתפקד גם כממלא מקום מנכ״ל, נדב טופולסקי, ערך פגישה עם המנכ״ל של תאגיד השידור כאן 11 לשעבר, אלדד קובלנץ בתל אביב. בשנתיים האחרונות שמו של קובלנץ עלה לא פעם כמועמד לתפקיד המנכ״ל הבא של רשת 13.
כזכור, בעוד ההחלטה על סיום תפקידו של אלטמן התקבלה בהסכמה משותפת עם הדירקטוריון. אלטמן יישאר בתפקיד עד למינויו של מחליף/ה ועד לתום חפיפה בין השניים ועתה מתברר כי השם שיחליף אותו כבר לא יהיה יוחאי בניטה, על פי ההערכות.
 

כזכור, אלטמן כיהן כחבר דירקטוריון רשת 13 ונרתם לניהול הערוץ ב-2022, תחילה כממלא מקום ובהמשך כמנכ"ל. מאז הוביל את הערוץ תוך העמקת מערכות היחסים והשותפויות עם יוצרי תוכן ובתי הפקה, חיזוק הנכסים הקיימים של הערוץ, ועל רקע אתגרים משמעותיים לשוק הטלוויזיה בישראל.
 
טרם כהונתו כמנכ"ל רשת 13, הקים את קבוצת הקריאייטיב גראוויטי לפני כ-30 שנה, בה כיהן כמנכ"ל ובהמשך יו"ר. יורם אלטמן מסר: "עובדות ועובדים יקרים, מעדכן אתכם כי ביקשתי מדירקטוריון רשת לפרוש מתפקידי כמנכ"ל. חברי הדירקטוריון קיבלו את בקשתי ויפעלו  בתקופה הקרובה למנות מנכ"ל/ית במקומי. אני אמשיך לנהל את הערוץ עד למינוי מנכ"ל חדש, ואעשה כמיטב יכולתי על מנת שתתקיים העברת  מושכות מסודרת". 
עוד טען: "אין זה סוד שהערוץ עבר בשנים האחרונות טלטלות לא פשוטות, ואני מניח שעזיבה של מנכ"ל נוסף איננה תורמת לתחושת היציבות של רובכם. לכן חשוב לי להגיד לכם: החשיבות של רשת 13 לציבוריות הישראלית בקביעת סדר יום ציבורי ותרומת הערוץ לשוק היצירה בישראל אינם מוטלים בספק, ולכן גם עתידו של הערוץ איננו מוטל בספק". 
לסיום הסביר: "חשתי תחושת שליחות לנהל את הערוץ בתקופה מאתגרת, תקופה שתיכתב בדפי ההיסטוריה כסוערת ביותר שהייתה למדינת ישראל. אני מודה מקרב לב לחברי ההנהלה המסורים שצעדו איתי בדרך,  ולכם נשות ואנשי הערוץ וחברת החדשות,  על כך שאתם  נותנים ממרצכם זמנכם וכישרונכם  כדי לייצר תוכן ראוי בכל פלטפורמה. האמנתי ועודני מאמין בתפקיד החשוב של רשת 13 לחברה בישראל.  עוד יהיה זמן לפרידה מסודרת, ובינתיים דלתי פתוחה בפניכם לכל שאלה". 
מדירקטוריון רשת 13 נמסר: "יורם נרתם לניהול הערוץ בעידן משתנה בו שוק הטלוויזיה עובר אתגרים משמעותיים. הוא התייצב להוביל את הערוץ ואת אנשיו במסירות ובמחויבות אדירה, ואלה ראויות להערכה ולהכרה. אנו מבקשים להודות לו על עבודה משותפת ופורייה ומאחלים לו הצלחה רבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה