מינויים

מגדל ביטוח בצעד מפתיע: זה השינוי הארגוני החדש

מגדל מודיעה על ליכוד חטיבות ופעילויות בתחומי השיווק והשירות: חטיבת טכנולוגיות תהיה אמונה גם על תחום חווית הלקוח; תחום מותג ומוניטין תאגידי יהיה אמון על תחומי השיווק, התקשורת התאגידית, קשרי המשקיעים והתקשורת הפנים ארגונית בחברה
מערכת ice | 
ביטוח מגדל (צילום Magma Images)
מגדל ביטוח ופיננסים מודיעה על שינוי ארגוני הכולל ליכוד חטיבות ופעילויות בעולמות השיווק והשירות, זאת כחלק מהיערכות החברה ליישום התוכנית האסטרטגית ובעקבות בקשתה של ענת אטלס, מנהלת חטיבת אסטרטגיה, שיווק וחווית לקוח, לסיים את תפקידה ולפנות לאתגרים חדשים.
חטיבת הטכנולוגיות, בניהולו של משה מורגנשטרן, תהיה אמונה מעתה גם על תחום חווית הלקוח. זאת, לדברי החברה, מתוך ראיה הוליסטית של תחום השירות כמוטה טכנולוגיה ומתוך מטרה להאיץ את התהליכים העמוקים שמבצעת החברה לדיגיטציה של השירות ושילוב טכנולוגיות מתקדמות בעולמות אלה.
 
במקביל, הוקם בחברה תחום מותג ומוניטין תאגידי, שינוהל על-ידי דלית ויכסלבאום, מנהלת התקשורת התאגידית וקשרי המשקיעים של החברה בארבע השנים האחרונות. תחת האגף יאוחדו תחומי השיווק, הדוברות, התקשרות התאגידית וקשרי המשקיעים וכן תקשורת פנים ארגונית.
רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח ופיננסים, מסר: "אנחנו מתקדמים ביישום התוכנית האסטרטגית של החברה וממשיכים לבצע תהליכים פנימיים שיתמכו ביעדיה, יסייעו בהוצאתה לפועל בצורה מהירה ומדויקת וימקדו אותנו בתחומי הליבה. משה ודלית יובילו שניים מהתחומים האלה ואין לי ספק שיעשו זאת בהצלחה רבה, כפי שהיה עד היום בתחומים שתחת אחריותם. בהזדמנות זו אני מבקש לאחל לענת הצלחה רבה בהמשך דרכה המקצועית ולהודות לה על תרומתה הרבה לחברה ולקידום והטמעת התהליך האסטרטגי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה