יח"צ

לאחר פחות מחודש: עורכת מגזין 'נשים' התפטרה - לטובת קמפיין 'הבית היהודי'

יערה ישורון, ששימשה במגוון תפקידי עריכה וכתיבה בתקשורת, ופעילה במפלגתו של בנט, תשמש כסגנית מנהל קמפיין הבחירות, תחת משה קלוגהפט
יערה ישורון (צילום: חגית יקיר תמרי) (צילום חגית יקיר תמרי)
ההצעה שקשה לסרב לה: לאייס נודע 3 שבועות לאחר שהחלה לערוך את מגזין נשים, החליטה יערה ישורון לעזוב את התפקיד והיא מצטרפת לקמפיין הבית היהודי כסגנית מנהל הקמפיין תחת ניהולו של משה קלוגהפט. את ישורון תחליף סגינתה, הילי מויאל.
רק באמצע נובמבר החליטה קבוצת תכלת תקשורת למנות את ישורון לעורכת הראשית של המגזין נשים במקומה של לימור גריזים מגן. \'נשים\' הפונה בעיקר למגזר הדתי-לאומי, הוא אחד המותגים של \'תכלת\' המחזיקה בסך הכל ב-20 מותגים, בהם נשיונל ג\'יאוגרפיק, מעריב לילדים, מעריב לנוער, אותיות, דרך האוכל והורים וילדים.
ואולם ישורון - ששימשה במגוון תפקידי עריכה וכתיבה במקור ראשון, מעריב וישראל היום וניהלה פרויקטים טכנולוגיים בקבוצת הארץ - קיבלה הצעה להצטרף לצוות הדוברות של בראשותה עומד שר הכלכלה נפתלי בנט. לצד ניסיונה התקשורתי, לישורון גם ניסיון בעשייה ציבורית, כאשר היא משמשת כחברת מועצת מזכרת בתיה, הקימה ומשמשת כיו\"ר ארגון הורים עובדים לשינוי ומנהלת את פורום הנשים של הבית היהודי.
יערה ישורון אישרה את הפרטים לאייס: \"הבחירות שנחתו עלינו הפתיעו את כולנו, ונקראתי לדגל. אני מפקידה את המגזין בידי צוות מוכשר ומאחלת בחירות טובות ברמה האישית וברמה הלאומית\". מתכלת נמסר: \"עם החלטתה של יערה ישורון לעבור למערכת הבחירות, מונתה עורכת המשנה הילי מויאל לעורכת בפועל. תכלת תקשורת מאחלת לישורון בהצלחה בדרכה החדשה\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה