יח"צ

בשיא קמפיין בחירות 2015: דובר הבית היהודי פנחס וולף מסיים היום את תפקידו

וולף הגיע ל'בית היהודי' לפני כשנה וחצי, לאחר 5 שנים בוואלה. כעת הוא פורש מהתפקיד, ואת מקומו יתפוס איתמר פליישמן, מנהל ההסברה של המפלגה
פנחס וולף (צילום צילום עצמי)
בחירות 2015
בחירות 2015
פנחס וולף, דובר הבית היהודי, מסיים היום (יום א\') את תפקידו לאחר כשנה וחצי, ובשיא קמפיין הבחירות, ימים אחרים לאחר קיום הפריימריז במפלגה. את וולף יחליף איתמר פליישמן, מנהל ההסברה של המפלגה.
וולף שימש ככתב הפוליטי והפרלמנטרי של אתר וואלה במשך כ-5 שנים, עד שעזב את האתר בתחילת 2013, ובהמשך הצטרף ל\'בית היהודי\'. את מערכת וואלה הוא עזב לאחר הבחירות לכנסת ה-19. גם מחליפו, איתמר פליישמן, היה לפני הגעתו לבית היהודי, עיתונאי פעיל ב-ynet ועד לפני כן במעריב. בחצי השנה האחרונה עבד עם השר נפתלי בנט.
\"לאחר שנתיים אינטנסיביות ומאד מקדמות ומלמדות אני אסיים את תפקידי כדובר הבית היהודי לטובת עניינים אישיים ואחרים\", כתב בהודעה שהפיץ. \"אני משאיר את המפלגה בידיים טובות. אחרי כל הימים והלילות שאשתי והילד לא ראו אותי בבית החלטתי להפסיק להתנצל ולהיות איתם יותר\".
מהבית היהודי נמסר: \"אנו מודים לפנחס וולף על שירות ארוך ומסור עם המפלגה, שבמהלכו המפלגה גדלה, צמחה והעמיקה שורשים בציבור הישראלי, ומאחלים לו בהצלחה\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה