יח"צ

'הבית היהודי' מצמצמת הוצאות בשל תוצאות הבחירות; הדובר איתמר פליישמן פורש

המפלגה שהחלה את קמפיין הבחירות עם 12 מנדטים ותקוות ל-15 ויותר, סיימה עם שמונה, וחובות, מה שהוביל לדברי גורמים לפיטורי 2 עובדים במפלגה
אלכסנדר כץ | 
איתמר פליישמן (צילום מתוך 'פייסבוק')
דובר הבית היהודי, איתמר פליישמן מסיים את תפקידו – כך נודע לאייס. גורמים המקורבים למפלגה טוענים כי הסיבה לפיטוריו של פליישמן ושל עובד נוסף בבית היהודי, היא מצבה הפיננסי של המפלגה לאחר הבחירות, מה שמחייב אותה לצמצם בהוצאות.
גורם אחר דווקא מצביע על כך שסיום עבודתו קשור לסיום המו"מ הקואליציוני, וחזרתה לפעילות במפלגה של דנה מזרחי, ששימשה כדוברת של נפתלי בנט עד שיצאה לחופשת לידה לפני כשנה.
פליישמן שימש בעבר ככתב בידיעות ירושלים, עד שמונה לכתב השטחים של ynet. בהמשך שימש ככתב במעריב עד שינוי הבעלות ופיטורי עובדים רבים במערכת ובעיתון. בעקבות כך הוא חצה ביוני 2014 את הקווים והצטרף ליו"ר הבית היהודי כשמונה לדוברו. בעיצומו של קמפיין הבחירות האחרון, כשפליישמן כבר שימש כמנהל ההסברה של המפלגה, הוא גם החליף את דובר המפלגה הפורש פנחס וולף.
ב-17 במארס ספגה המפלגה מכה כאשר ירדה מ-12 מנדטים ל-8 בלבד, מה שגם מתבטא בירידה חדה בהקצבות שהיא מקבלת מהמדינה מדי חודש בחודשו במסגרת מימון המפלגות, והמימון הבחירות.
לא מדובר רק באובדן של 4 מנדטים: בעבודת המטה דובר על פוטנציאל של 15 מנדטים, וכך גם נמנה תקציב הבחירות. כך שלמעשה קמפיין הבחירות הוביל להפסד גדול בשל הפער בין הפוטנציאל לתוצאה הסופית. בשל כך במפלגה נערכים לקיצוצים, מה שהוביל גם לסיום דרכו של פליישמן במפלגה. בשלב זה דוברות המפלגה תעבור לאחריותה של מזרחי, שתמשיך לעבוד עם השר בנט.
אתמר פליישמן אישר את הפרטים. תגובת המפלגה טרם התקבלה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה