יח"צ

רגע לפני השבעת הממשלה: יועץ התקשורת אריק בן שמעון הודיע לשר אריאל על פרישתו

עוד עזיבה בבית היהודי: בן שמעון שעבד עם אורי אריאל ב-4 השנים האחרונות, יעזוב בתקופה הקרובה. גורם מעריך שהסיבה לכך היא רצונו של בן שמעון לפנות לעשייה פוליטית
אלכסנדר כץ |  1
אריק בן שמעון (צילום יח"צ)
אריק בן שמעון, יועץ התקשורת של שר השיכון היוצא והחקלאות הנכנס אורי אריאל מהבית היהודי, פורש ויסיים את תפקידו בתקופה הקרובה - כך נודע לאייס. בן שמעון מלווה את אריאל ב-4 השנים האחרונות, ונחשב מקורב אליו מאד.
במהלך השנים קידם בן שמעון בהצלחה את השר אריאל בחזית התקשורתית כדמות פוליטית בולטת ומשפיעה, כאשר בנוסף ניהל בשנתיים האחרונות את ענייני הרגולציה בלשכת שר הבינוי אל מול הכנסת. עיתונאי שעבד מול בן שמעון אף אמר לאייס כי "בן שמעון הצליח להפוך את אריאל לנגיש לתקשורת, בניגוד לשרים אחרים".
מקורבים לבן שמעון ולשר אריאל מספרים כי היחסים בין השניים קרובים מאוד, אך בסביבתו של בן שמעון אומרים כי לאחר 4 שנות עבודה אינטנסיבית, בן שמעון חש מיצוי. גורם אף העריך כי בן שמעון פוזל לפוליטיקה וכי הוא עשוי לפנות לכיוון זה לאחר שיסיים את עבודתו עם אריאל. בנתיים הוא ימשיך לעבוד עם אריאל גם בכניסתו בשבוע הבא למשרד החקלאות, ועד למינוי יועץ תקשורת חדש לשר.
מוקדם יותר היום פרסמנו באייס על סיום עבודתו של דובר הבית היהודיאיתמר פליישמן, ככל הנראה בשל מצבה הפיננסי של המפלגה לאחר הבחירות, מה שמחייב אותה לצמצם בהוצאות. 
אריק בן שמעון אישר את הפרטים לאייס ואמר: "ב-4 השנים האחרונות זכיתי לעבוד וללמוד מהטוב ביותר. אני גאה שהייתה לי הזכות לסייע לשר אריאל בתפקידיו השונים למען עם ישראל. זאת הייתה תקופה אינטנסיבית ומרתקת ואני מודה על האמון הרב שניתן לי להוביל מהלכים משמעותיים. בכוונתי כעת לפנות לאתגרים חדשים, וככל שאוכל ואדרש אמשיך ואסייע לשר אריאל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כן אריק בהחלט הובלת, עשית, בלטת, יזמת
    ארצה 05/2015/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חביבי. רד לארץ. אתה כולה יחצן של שר. לא הובלת, לא עשית, לא יזמת. על מה אתה מדבר ?? כל מה שעשית זה ביקשת/התחננת מעיתונאים לראיין את השר/לקחת סינק/ציטוט/צילום.
    סגור