יח"צ

בצל הביקורת על התנהלות דואר ישראל: דוברת החברה מיה אבישי עוזבת

דוברת הדואר שימשה בתפקיד באחת התקופות הסוערות של החברה, שכוללת מאבקים בין הוועד להנהלה, ניסיונות לשינויים מבניים וביקורת ציבורית קשה
אלכסנדר כץ |  9
דואר ישראל (צילום Bizportal)
מיה אבישי (בוקובזה), דוברת דואר ישראל, עוזבת את תפקידה לאחר 3 שנים בתפקיד. בשבוע שעבר הודיעה בוקובזה על החלטתה במכתב להנהלת החברה, והיא תמשיך בתפקידה בחודשים הקרובים עד לסיום הליך מכרזי לאיתור מחליף, כנהוג בחברות ממשלתיות.
בחמישי בבוקר שלחה בוקובזה מכתב לחברי הנהלת הדואר בו הודעה על החלטתה לעזוב. "ברצוני לעדכן אותך כי לאחר מחשבות בחודשים האחרונים, הודעתי הבוקר למנכ"ל החברה על החלטתי לסיים את תפקידי ולפנות לאפיקים חדשים", כתבה.
עוד לפני עבודתה כדוברת הדואר, הייתה כאבישי כדוברת כלכלית-חברתית ודוברת מנכ"ל משרד ראש הממשלה במשך 5 שנים, בתקופת כהונתם של אהוד אולמרט ובנימין נתניהו שהחליפו. בסך הכל יש אבישי עובדת בתחום התקשורת כ-20 שנה.
הדואר נמצאת בעיצומו של משבר קשה, שכולל מאבקי כוחות בין ועד העובדים להנהלה וניסיונות לשינויים מבניים בחברה. גם בחזית התקשורתית החברה נמצאת בעיצומו של גל שכולל ביקורת קשה ברשתות החברתיות לצד פרסומים רבים בתקשורת על התנהלותה של חברת הדואר, ואולם אבישי טוענת בשיחה עם אייס כי אין לכך קשר לעזיבתה.
"הודעתי בימים אלו על כוונתי לסיים את התפקיד בחודשים הקרובים, ולפנות לאתגרים חדשים", היא מסרה. "זאת הייתה תקופה מאתגרת שלמדתי בה רבות, ואני מלאת התרגשות לקראת הדרך החדשה שאליה אני יוצאת".
בשיחה עם אייס אומר יו"ר הדואר חגי צאיג, כי אין קשר בין מצב החברה ועזיבתה של אבישי. "ההחלטה של מיה לסיים את תפקידה הוא הפסד גדול עבורנו", הוא אמר. "היא מוערכת מאד, מהמנהלים היותר טובים ומוכשרים שיש בדואר ואני רק יכול להצטער על כך. אם זה היה תלוי בי או במנכ"ל, היינו מאד שמחים אם היא תישאר".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הדוברת
    שמעון 08/2015/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה לה כבר לשקר הכל שם מושחת שמעון פרג'ון וכנופייתו.
    סגור
  • 5.
    הדוברת נשברה
    שלומי 08/2015/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ההתנהלות ההנהלה הרופסת (ראו התנהלות בעיתונים הרשומים)ובאין מענה ללקוחות גם הטובים נוטשים את הספינה הטובעת הרצל וחבריו להנהלה שלא השכילו לנווט את הספינה הזאת צריכים לצאת לפנסיה מוקדמת ולהשאיר בחברה צוות צעירים מוכשרים רעבים להצלחה
    סגור
  • 4.
    מיה אבישי
    בול בזמן 08/2015/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני מכיר את מיה אישית מעבודה משותפת במשרד רה"מ. רק מי שמבין את המשמעות של הקושי הבלתי נתפס בלשמור על התפקיד שלך במשרת אמון בעת החלפת שלטון בין אולמרט לנתניהו, יכול להתחיל להבין את סגולותיה ומעלותיה של מיה. מדובר באשת מקצוע מהמשובחות ביותר. מקצועית ומקצוענית, נאמנה ואמינה, חריפה ומתוקה. הדואר הפסיד בגדול. המעסיק הבא שלה ירוויח בענק.
    סגור
  • 3.
    מהמנהלות הטובות בדואר???? (ל"ת)
    יוסי בוקובזה 08/2015/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • בגמרה נכתב: לשקר רק בהלוויות וחתונות:אסביר
    ראיס-פוטין-טיל 400S 08/2015/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על הלוויה של אלפרון דובר על הומניות שלו,על לב רגיש לבעיות העוני... בחתונה של בר רפאלי ידובר על נערה צנוע הלבושה מראש עד קרסוליים-והתכונה החשובה ביותר...שהיא בבודאי בתולה...
    סגור
  • 2.
    תותחית
    מכיר אותה 08/2015/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סופר מקצוענית והכי חשוב בן אדם. נתגעגע
    סגור
  • מאוד נתגעגע,כי העתיד נראה הרבה יותר שחור.עדייאוש.
    ראיס-פוטין-טיל 400S 08/2015/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סניפים מוזנחים.לא בכל סניפים לוח פעילות הסניף. המנקה עוד בדרך מאינדונזיה או פיליפינים -לכן... והצפיפות- מתאימה לכייסים.
    סגור
  • 1.
    דוברת מצויינת. מיצתה!
    חיים גולדשטיין 08/2015/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דוברת איכותית ומקצועית. מיצתה את הדואר ובענק. רשה להיות כל הזמן בחזית כאשר העורף לא מתפקד. עשתה עבודה מצויינת בתפקידיה הקודמים ובמיוחד במשרד רה"מ. כנראה ממש מיצתה את הדואר ותלאותיו
    סגור
  • היא מיצתה אולי גם שם אצל ביבי וגם ברשעות הדואר
    ראיס-פוטין-טיל 400S 08/2015/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל הברדק בסניפי הדואר מזכיר לי רחובות אורות האדומים ב-באנג-קוק.המון אנשים ממתינים,דוחק,שירות חסר מבט(בהשוואה ל-טוקיו-שיבויה והראייקו).להכנס לסניףהדואר במצבה בבת-ים בלי אנשי נינג'ה-סכנת חיים.בסניף רמת הנשיא יותר גרוע.גם אפשרויות שליחת מכתבים(מצאתי פטנט-אני שולח בבקבוק בחוף הים...) הנפגעים העיקריים עולים חדשים וקשישים לרוב.
    סגור