יח"צ

הזוכה בפרס האריה השואג: קמפיין "לא חונים בחניית נכים" לעמותת נגישות ישראל

בטקס של איגוד היח"צ שנערך הערב, חולקי פרסים לזוכים בקטגוריות השונות. משרד בן חורין אלכסנדרוביץ קטף 2 פרסים, הכנסת גם בין הזוכים, והדס שטייף קיבלה אות הוקרה
אלכסנדר כץ |  4
פרס האריה השואג (צילום (יח"צ))
קמפיין "לא חונים בחניית נכים" של עמותת נגישות ישראל הוא קמפיין השנה של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל - וזכה בפרס האריה השואג לשנת 2015. על הקמפיין חתום משרד יחסי הציבור אורנה בן חיים, שקיבלה את הפרס לפני שעה קלה (יום ה') בטקס שהתקיים בתיאטרון הקאמרי בתל אביב.
למרות שישראל הייתה נתונה במשך כחודשיים בקיץ 2014 בעימות צבאי, דבר שבאופן טבעי הוריד את נפח הפעילות השנתי של שוק היח"צ, הוגשו כ-40 קמפיינים ועבודות יחסי ציבור, בדומה לנתון של השנה שלפני כן - 2013. בראש חבר השופטים של התחרות עמדה ד"ר תמר להב, ראש החוג לתקשורת באוניברסיטת אריאל. מערכת הגשת העבודות והשיפוט לתחרות פותחה עבור איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל על ידי חברת יפעת, בדומה לפורמט התחרות הבינ"ל. ההגשה עצמה נעשית בצורה אינטרנטית וכך גם הליך השיפוט והניקוד.
הפרסים הוגשו לבן חיים על ידי יו"ר איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור איציק כגן וד"ר להב. את התחרות ריכזו השנה, יועצי התקשורת ליאורה לייבוביץ ואיתן הרשקו, דובר האיגוד. במהלך הטקס ניתן אות הוקרה של האיגוד לכתבת המשטרה של גל"צ, הדס שטייף, על העלאת המודעות בתקשורת הישראלית, בסוגיית ההטרדה המינית והאלימות כנגד נשים במשק שנים רבות. אות יקירת האיגוד הוענק לסילביה בית הלחמי, יו"ר האיגוד בעבר על פועלה רב השנים לענף יחסי הציבור בישראל ולעוסקים בו.
בטקס הוענקו פרסים נוספים. משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדוביץ זכה ב-2 פרסים, הראשון בקטגוריית מגזר שלישי ורביעי פרו בונו על קמפיין "דוח העוני האלטרנטיבי לשנת 2014", והפרס השני בקטגוריית קמעונאות וצרכנות על קמפיין "נלחמים בישראלי המכוער ומנחיתים המחירים".
בקטגוריית איכות סביבה וקיימות ניצח קמפיין "כנסת ירוקה" של מחלקת דוברות הכנסת בראשותו של הדובר יותם יקיר. קמפיין "תינוקות הפונדקאות מתאילנד" של משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי זאב ינאי (שמאז הספיקו לפצל כוחות, א"כ) זכה בקטגוריית ניהול משברים.
קמפיין "התחדשות עירונית" העניק למחלקת דוברות עיריית כפר סבא בראשותה של הדוברת צאלה וקסמן-גונן את הפרס בקטגוריית ממשל, שלטון מקומי ותאגידים. בקטגוריית סגנון חיים קטף את הפרס קמפיין "נבחרת ישראל בקרבות אבירים - טורניר בינ"ל ראשון בישראל" של משרד יחסי הציבור אביבה שורץ.
ואיך אפשר בלי דור העתיד? בקטגוריית גור אריה - עבודות סטודנטים זכו 4 קמפיינים של סטודנטים בחוג לתקשורת במכללת ספיר - בראשותו של עמיר עירון, ראש מסלול תקשורת שיווקית במכללה. מדובר בקמפיינים לעידוד הפרדת פסולת ביתית, עידוד השימוש באתר 'אגורה', אתר לביצוע קניות ולשילוח מוצרים מארה"ב, וקמפיין להעלאת המודעות לסרטן השד בקרב נשים צעירות.
איציק כגן, יו"ר האיגוד, קורא למצוא פיתרון למצבו של שוק הייעוץ התקשורתי: "התחום שבו אנחנו עוסקים עדיין פרוץ, אין כללים. כל אדם רשאי להציג את עצמו כעיתונאי, כיועץ תקשורת - מומחה לטיפול ביחסי ציבור או כדובר, להדפיס ולחלק כרטיסי ביקור עם תארים מבלי שנבדק או נבחן. בתחומים אחרים של עיסוק חייב אדם לעבור הכשרה, להיבחן  ולעבור בהצלחה את המבחן, כתנאי לרשות לעסוק בכך. זהו מצב המחייב תיקון ומהר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איך קמפיין מועתק זוכה בפרס
    מסי 09/2015/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מדובר בקמפיין מועתק מספרד כמדומני. אין פה שום חשיבה שונה או בשורה. פשוט לקחו קמפיין מחול ועשו אותו בארץ. ללא ספק הרמה של המשרדים שמשתתפים היא ברמת הטקס והחשיבה היצרתית
    סגור
  • 3.
    ??
    אפשר תשובות? 09/2015/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ????
    סגור
  • 2.
    אתם שם באייס
    ריקי 09/2015/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מרגיז למה לא הודעתם על הארוע בכלל למה אתם לאמדווחים על ארועים שבוע קודם?? איפה זה ידווח אם לא אצלכם??!! סופר מרגיז
    סגור
  • 1.
    אתם שם באייס
    ריקי 09/2015/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתם שם באייס לא יכולים לעדכן על ארועים יומים קודם???? מההההה אתם אם כן!
    סגור