יח"צ

מקבץ תקציבים חזק לסופ"ש: בתי מלון, אפליקציית מוניות חדשה, ואפילו אורן חזן

יפה אפרתי תדברר את רשתות קראון פלזה והולידיין אין, Rider הולכים על 'דבי תקשורת', 'סאסי אהרוני' עם הסטארטאפ woo, דולפין עם כמה תקציבים חדשים, ואורן חזן עם דוברת חדשה
כתבי אייס |  1
*** משרד יפה אפרתי תקשורת קיבל את תקציב יחסי הציבור של רשת קראון פלזה והולידיי אין, המחזיקים ב-10 בתי מלון ו-2,000 חדרי מלון ברחבי הארץ באמצעות חברת 'מלונות אפריקה ישראל' – בעלות שווה של אפריקה ישראל להשקעות וחברת נץ מלונות.
התקציב החדש יצטרף לשורה ארוכה של תקציבים המנוהלים במחלקות השונות של יפה אפרתי תקשורת, בהם קונצרן יוניליוור ישראל, בנק מזרחי טפחות, רשת יינות ביתן, חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון ועוד.


יפה אפרתי כבשה 2 רשתות בתי מלון (צילום: זוהר שטרית)
*** אפליקציית הזמנת המוניות החדשה Rider שכרה את שירותיו של משרד יחסי הציבור דבי תקשורת. Rider הושקה לפני כחודש ומתחרה באפליקציות הקיימות בתחום – בו שולטת בעיקר גט-טקסי, ועד כה היא גייסה Rider יותר מ-4,500 נהגי מוניות. להשקת האפליקציה גייסה Rider את משתתף הישרדות טילטיל, המשמש נהג מונית בחייו הפרטיים.
מנכ"ל החברה עו"ד ענבל כהן, אמרה: "עד היום היה מונופול בשוק אפליקציית המוניות בישראל, כמו בכל שוק מונופוליסטי, עם הזמן הוא מאבד קשר עין עם הצרכן. האסטרטגיה שלנו תתמקד בקשר עם הנוסעים והנהגים, אנחנו בתחילת הדרך אבל מלאי מוטיבציה לחולל שינוי בשוק".
*** משרד סאסי אהרוני יעוץ ואסטרטגיה תקשורתית זכה בתקציב יחסי הציבור של הסטארטאפ woo שמזוהה כיום כחברה המאפשרת לעובד ההיי טק לדעת מהו שוויו האמיתי בשוק בישראל ובארה"ב באופן אנונימי. החברה פיתחה פלטפורמה שנועדה לעזור לחברות להגיע לעובדי היי טק מוכשרים, שאינם מחפשים עבודה באופן אקטיבי ואינם מזוהים ברשימות חברות ההשמה והפלטפורמות הקיימות ברשת.
החברה מדווחת על למעלה מ- 70% אחוזי תגובה של מועמדים על פניות שקיבלו מחברות,  אחוזי תגובה הגבוהים פי 10 מכל פלטפורמה הקיימת כיום בשוק המציעה גישה למועמדים פסיביים. WOO הוקמה ב-2015 על ידי לירן קוצר המשמש כמנכ”ל, ועמי דודו - סמנכ”ל הטכנולוגיות.
*** משרד יחסי הציבור דולפין פרסום ויחסי ציבור מצרף מספר תקציבים חדשים. מדובר בתקציבים של 'מרכז הכלב והאדם', דלתות גלדור, חברת Wave Digital וחברת Insideout.
*** רינת אמיר היא הדוברת החדשה של ח"כ אורן חזן מהליכוד, והיא תאלץ לגייס את מלוא כישוריה בתפקיד, מאחר מהבוס החדש שלה הוא מאד תקשורתי, ויוצר שערוריות סדרתי.
אמיר, שמחליפה את שירלי פרנק, עבדה בדוברות והסברה, בין היתר עם שאול מופז, ובעבר הייתה עיתונאית במשך 6 שנים במעריב ורשת ידיעות תקשורת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף סוף אתם מפרסמים מקבץ ראוי
    לילי 02/2016/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם משרדים ולקוחות שאנחנו אשכרה מכירים, ולא כל מיני זוטות מונפצות
    סגור