יח"צ

אחרי סיום ההתקשרות עם מורל: מפלגת העבודה פנתה למספר יועצים - בהם רונן צור

במקור גויס מוטי מורל כדי לספק שירות ייעוץ תדמיתיים סביב תכניתו המדינית של בוז'י הרצוג, אולם לא מן הנמנע כי היועץ הבא יעסוק גם במשבר בו נתון כעת יו"ר המפלגה, שכבר שכר את גיל סולומון לעניין
אלכסנדר כץ | 
זכה. רונן צור (צילום: אלון פורת) (צילום יח"צ; אלון פורת)
מפלגת העבודה פנתה בשבועות האחרונים לשורה של יועצי תקשורת, לאחר סיום ההתקשרות עם מוטי מורל - כך נודע לאייס. אחד היועצים הוא רונן צור, שותפו לשעבר של מורל ומי שכיהן לפני כעשור כח"כ מטעמה למשך 3 חודשים, אולם בשלב זה לא מדובר על מגעים רשמיים וכמובן שאין הסכם סגור בין הצדדים.
ההחלטה לגייס יועץ התקבלה לאחר סיום ההתקשרות עם מורל לפני כחודש, וזאת לאחר שהוא אמור היה לספק שירותי ייעוץ תדמיתיים סביב תכניתו המדינית של הרצוג להפרדות מהפלסטינים. סיום ההתקשרות עם מורל חודש לאחר שהתחיל, התקבלה לאחר קביעת בית המשפט העליון לפיה מורל היה מעורב בתפירת עלילת אונס כלפי עו"ד חף מפשע.
לאחרונה הייתה פניה לצור וליועצים אחרים, כדי שילוו את הרצוג. הערכות הן כי הפניה הייתה עוד לפני התפוצצותה של פרשת התרומות של הרצוג, בגינה הוא נחקר אתמול. לטובת העניין גוייס העיתונאי לשעבר ויועץ התקשורת גיל סולומון, שייעץ תקשורתית להרצוג בפרשה. בעבר היה סולומון כתב המשפט של ערוץ 1 ויועץ תקשורת לשרי המשפטים פרופ' דניאל פרידמן ופרופ' יעקב נאמן, כמו גם מגיש תכנית משפטית בערוץ הכנסת, ומנכ"ל לשכת עורכי הדין. 
לא מן הנמנע, כי היועץ שייבחר, אם ייבחר כזה, יעסוק גם הוא בנושא פרשת התרומות הלא חוקיות שעשוי ללוות את יו"ר המחנה הציוני ומפלגת העבודה בחודשים הקרובים.
ממפלגת העבודה נמסר: "אין הסכם בין מפלגת העבודה לבין רונן צור. הרצוג מתייעץ באופן חברי עם גורמים רבים וביניהם גם רונן צור". צור לא אישר את הפרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה