יח"צ

המקבץ לחול המועד: יחצנים שלא יטפל בטייקונים, דובר לתק"ם – ותקציבים חדשים

תום וגנר ותני גולדשטיין התאחדו, יאיר פז עוזב את המחנ"צ לטובת הקיבוצים, WanakaPR מצטרפת לרשת יח"צ בינ"ל, ו'פרו אסטרטגיה' ו'דולפין' התחדשו בתיקים חדשים
כתבי אייס |  2
*** איחוד בין יועצו לשעבר של עמיר פרץ והכתב הכלכלי של ynet. השניים, תום וגנר ותני גולדשטיין, פותחים משרד יח"צ משותף בשם וגנר & גולדשטיין. במשרד עובדים 5 עובדים ובין לקוחותיו רשויות מקומיות, גופים חינוכיים, חברות הייטק מקומיות ובינ"ל וארגונים חברתיים וסביבתיים.
לדברי וגנר, "נהיה בית טבעי, חם ומסור לחברות ועסקים שמספקים לציבור ערך מוסף. הבטחנו לעצמנו לעשות רק מה שיאפשר לנו לישון בלילה. לא נגמיש את ערכינו, לא נתעקם ולא נתקרנף. נסרב לעבוד עם טייקונים וחברות שמטרתם לזרוע חול בעיני הציבור, עם חשודים בעבירות שחיתות או מין שלא יוכיחו לנו את חפותם, וגם עם גופים פוליטיים שמטרותיהם סותרות את טובת מדינת ישראל כפי שאנחנו מבינים אותה". גולדשטיין הוסיף: "הגישה שלנו היא הוליסטית והיא משלבת את כל מרכיבי השיווק התקשורתי, מייעוץ שיווקי לניהול קמפיינים ציבוריים ועד דוברות שוטפת".
*** יאיר פז מונה לדובר התנועה הקיבוצית (התק"מ). פז – איש קיבוץ מגל, שימש עד כה כדובר סיעת המחנה הציוני, והוא ייכנס לתפקידו החדש בחודש הבא לאחר הליך מיון אליו ניגשו יותר מ-200 מתמודדים.
פז הוא בעל ניסיון בעולם הדוברות ושימש בעשור האחרון במספר תפקידי דוברות במגרש הפוליטי הארצי, למשל כיועץ התקשורת של שר הפנים גדעון סער, ודובר ועדת החוקה בכנסת והעומד בראשה, הח"כ המנוח דוד רותם.
פז מסר כי "התנועה הקיבוצית נמצאת בפריחה מחודשת של חזרת בנים ורצון של תושבים חדשים להתגורר בקיבוצים. עלינו לדעת להשפיע על השיח בזירה התקשורתית ולתת ביטוי לעשייה הרבה של התנועה ושל הקיבוצים ולתרומתנו העצומה להתיישבות, לחברה, לביטחון  ולכלכלת המדינה".
*** חברת היח"צ WanakaPR המתמחה בבניית מותגים טכנולוגים, חברות IT וחברות Security, הצטרפה ל-Code Red - רשת יחסי ציבור בינ"ל, המסייעת לחברות סייבר לייצר נוכחות ומודעות, ולמתג אותן כמובילות בשוק האירופאי והאמריקאי. WanakaPR תהיה נציגת Code Red הבלעדית בישראל.
ב-16 במאי יקיימו 2 החברות אירוע משותף בנושא חדירה של מותגי Security לשווקים גלובליים. לאירוע שיתקיים בת"א, מוזמנים סטארט-אפיסטים, וונדורים וחברות יעוץ מקהילת הסייבר המקומית.
*** משרד הייעוץ האסטרטגי-תקשורתי פרו אסטרטגיה בו שותפים קבוצת גלעד יחד עם אורי רמתי ויובל לידור, קיבלה במספר לקוחות חדשים מהמגזר הציבורי והחברתי. מדובר על הארגון הבינ"ל לימוד FSU המקיים פעילות וכנסים בינ"ל בנושאי תוכן יהודי.
המשרד גם קיבל את תיק המועצה המקומית כוכב יאיר צור יגאל, שמנהלת כעת מאבק על שמירת צביונה העצמאי ונגד בחינת משרד הפנים לאחד את הישוב צור יצחק מהמועצה האזורית דרום השרון אליה. בתיק זה מטפל יועץ התקשורת הבכיר ליאור רוזנטל.
'פרו אסטרטגיה' אף זכתה במכרז הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים למתן שירותי דוברות, יחסי ציבור ואסטרטגיה לרשות. לתפקיד דוברת הרשות מונתה יועצת התקשורת מוריה מלכה שכיהנה בעבר כסגנית דוברת רשות הטבע והגנים ואף עבדה בחדשות 2 וחדשות 10.
*** משרד דולפין פרסום ויחסי ציבור של ענת שור קיבל מספר תקציבים חדשים למשרדו. מדובר על מסעדת ננוצ'קה של ננה שרייר, שהפכה בשנה האחרונה לטבעונית, וגם תקציב 'הנווד ודברים שכאלה' - בית לאמנות צעירה ולא שגרתית. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תום ווגנר - מביך וקצת עצוב
    אייל 04/2016/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא נתפשר עלק.... מי יעבוד אתך בכלל? אתה תהיה מוכרח להתפשר
    סגור
  • 1.
    נסרב לעבוד עם טייקונים
    32 04/2016/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הצהרה יפה אבל לא נראה שטייקונים עומדים בתור
    סגור