יח"צ

נערכים למכביה: המארגנים ישקיעו 5.5 מיליון ש' בפרסום, יח"צ ופעילות דיגיטל

המכביה שכרה את 'פרסום בריקמן', משרד 'גיל-עד תדמית ותקשורת' ומשרד הדיגיטל DICE marketing, ועשויה להתמודד גם עם תנועת החרם ה-BDS. הרשויות המקומיות ישיקו עוד כ-4 מיליון ש' בשיווק ופרסום
אלכסנדר כץ | 
ה (צילום איתמר גרינברג)
מטה השיווק של המכביה ה-20 שתתקיים ביולי 2017, מתחיל להיערך תקשורתית לקראת האירוע שירכז ספורטאים יהודים רבים בישראל. המטה שכר את שירותיהם של משרד פרסום, משרד דיגיטל ומשרד יחסי ציבור, ולאייס נודע כי תקציב השיווק של האירוע יעמוד על כ-5.5 מיליון שקלים.
משרד פרסום בריקמן נבחר לנהל את מערך הפרסום ותקציבו יהיה חלק מתקציב השיווק. בנוסף יושקעו עוד כ-4 מיליון שקלים בפרסום על ידי הרשויות המקומיות שיארחו את משחקי המכביה, אולם כל רשות היא זו שתנהל את תקציב הפרסום הזה.
חברת DICE marketing תנהל את המערך הדיגיטלי של המכביה ותיתן שירותי סטודיו. משרד יחסי הציבור גיל-עד תדמית ותקשורת באמצעות גלי זנדר ואמיר גלעד, ינהל את מערך יחסי הציבור והדוברות. זו הפעם השנייה שהמשרד עובד על המכביה, לאחר שעשה זאת באירוע הקודם ב-2013.
מערך השיווק והיח"צ של המשחקים עשוי להתמודד בין היתר גם עם תופעת החרם על ישראל של תנועת ה-BDS, בעיקר כלפי ספורטאים יהודים מפורסמים שעלולים לקבל פניות וניסיונות שכנוע לא לקחת חלק באירוע. בכל מקרה למה השיווק של האירוע יש נציגות יח"צ במדינות גדולות, לצד אנשי קשר במדינות קטנות יותר. כמו כן המכביה מאורגנת בין היתר גם על ידי איגוד הספורט היהודי הבינ"ל JCC, שגם לו יש מערך יח"צ שיפעל לטובת האירוע.
המכביה ה-20 תתקיים בתאריכים 4-19 ביולי שנה הבאה בהשתתפות יותר מ-10,000 ספורטאים ועוד כמה עשרות אלפי בני משפחה, חברים ונספחים. את האירוע מארגנת תנועת מכבי העולמית, כמעט ברציפות מאז שנת 1932.
לדברי אסף גורן, יו"ר אגף השיווק של המכביה ה-20, "אנו רואים חשיבות רבה באירוע המכביה ואחת המטרות של המכביה הקרובה להתחבר למודעות של הציבור הישראלי להוריד את הציניות שקיימת היום בקרב הישראלים ולגבש את הישראלים והיהודים מכל העולם תחת אירוע אחד מרגש, ספורטיבי, ציוני ולשם כך אנו מתחילים לפעול בתחום השיווק כשנה לפני טקס הפתיחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה