יח"צ

הזמן לצחצח את הקו"ח: דוברת עיריית חיפה פורשת

לאחר שנה וחצי בתפקיד, ועוד שנים כדוברת משרד התרבות והספורט, מתכוונת כעת אור דורון לפנות למגזר הפרטי. עירית חיפה תצא בקרוב במכרז לבחירת דובר חדש

אלכסנדר כץ |  1
אור דורון (צילום ראובן כהן)
?דוברת עיריית חיפה אור דורון עוזבת את תפקידה לאחר כשנה וחצי - כך נודע לאייס. דורון הודיעה על החלטה לראש העירייה יונה יהב, אולם לדברי גורמים סוגיית העזיבה התבשלה מזה תקופה ארוכה.
כעת שוקלת דורון לפנות למגזר הפרטי לאחר שנים במגזר הציבורי. עיריית חיפה צפויה לצאת בתקופה הקרובה למכרז לבחירת דובר חדש.
אור נבחרה לתפקיד בחודש מאי האחרון, לאחר מכרז שנערך ובו התמודדו כ-100 איש. היא החליפה בתפקיד את עידו מינקובסקי, ששימש בתפקיד כ-3 שנים והחליט לפתוח משרד ייעוץ תקשורתי עצמאי.
דורון שימשה עד אותה עת כדוברת משרד התרבות והספורט, תחת השרה לימור לבנת במשך 5 שנים, ועזבה היא כינונה של הממשלה הנוכחית וכניסתה של מירי רגב לתפקיד שרת התרבות והספורט. עוד לפני כן הייתה יועצת התקשורת של ח"כ אילן גילאון.
ראש העירייה יונה יהב מסר: "אור דורון הינה דוברת נמרצת ומעורבת, ואני מודה לה על שהביאה את ניסיונה הרב, המקצוענות, נועם ההליכות והיושרה האישית לאגף הדוברות העירוני. אין בי ספק כי בכל דרך שתבחר תצליח".
אור דורון אמרה: "אני מודה לראש העיר ולהנהלת עיריית חיפה על הזכות לעבוד לצידם בתקופה מרתקת ומאתגרת ולקחת חלק בעשייה הנרחבת ובתנופת הפיתוח בחיפה. אחרי קרוב לעשור במיגזר הציבורי הגיעה העת לשינוי והחלטתי לפנות לעשייה במיגזר הפרטי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יגאל זאבי הודח סופית על יגי משרד הפנים
    חגי עמית 11/2016/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בינתיים מתברר כי משרד הפנים החליט להדיח סופית את יגאל זאבי מתפקיד מנכ״ל אתו״ס וזאת בשל העובדה שהתגלו הקשרים העיסקיים בינו לבין הקבלן יעקב פיינגולד, שהוסתרו מחברי הגוף הבוחר, וזאת בנוסף לעובדה שיגאל זאבי הוא עבריין מורשע, שלפני שנים כאשר היה עוזר ראש העיר עמרם מצנע, נתפס במעשה הונאה של העירייה באמצעות טפסים מזוייפים בכוונה לקבל כספים שלא כדין. יגאל זאבי ויעקב פיינגולד ניסו להיתמם ולטעון שמדובר בעניין פרוצודוראלי בלבד, אלא שמשרד הפנים הודיע השבוע סופית שיגאל זאבי מודח סופית מתפקידו. הדחתו של יגאל זאבי מצורפת לשרשרת של מינויים הזויים שניסה ראש העיר יונה יהב להוציא תחת ידו: כך למשל, נפסל לא מכבר הניסיון למינוי היבריין המורשע אריה פרידנזון לתפקיד יו״ר חברת התשתיות העירוניות ״יפה נוף״; לפני כשנה נאלץ גם דניאל נישליס להתפטר מתפקידו כיו״ר אתו״ס בשל ניגודי עניינים מהותיים בתפקידו. על פי הידוע גם בעניינו של יעקב פיינגולד נמצאת הבדיקה של משרד הפנים בעיצומה, כי יעקב פיינגולד במקביל לתפקידו כחבר מועצת העיר הוא גם משמש כיזם נדל״ן, והנושאים בהם הוא מוערב, עשויים בה
    סגור