יח"צ

מי החדש של הרצוג - ומי עברה ללשכת עורכי הדין?

לירון צח יתחיל לשמש כיועץ התקשורת של יו"ר האופוזיציה, במקומו של עופר נוימן. נורית קנר יהב עוזבת את ח"כ חיליק בר לטובת עבודה עם יו"ר מחוז ת"א בלשכת עוה"ד
אלכסנדר כץ |  2
יו"ר המחנה הציוני וראש האופוזיציה, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, מינה את לירון צח לדוברו ולדובר מפלגת העבודה. צח מחליף בתפקיד את עופר נוימן, שעבר לעבוד עם סתיו שפיר.
 
לירון צח (30) שימש עד לאחרונה כיועץ תקשורת בארד תקשורת, עסק במאבקים ציבוריים במגזר הציבורי והעסקי. הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת פוליטית במכללה האקדמית תל-אביב יפו ומשלים בימים אלה תואר שני במשפטים באוניברסיטת בר אילן. בנוסף, לירון הינו חבר מפלגת העבודה.
ואילו יועצת התקשורת של מזכ"ל מפלגת העבודה וסגן יו"ר הכנסת חיליק בר, נורית קנר יהב, עוזבת את הכנסת לטובת לשכת עורכי הדין. קנר יהב עבדה עם ח"כ בר ב-3 השנים האחרונות, וכעת היא מונתה ליועצת יו"ר מחוז תל-אביב בלשכת עורכי הדין, עו"ד ינון היימן. לפני שהגיעה לכנסת, עבדה קנר יהב כדוברת אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית ובדוברות משרד המשפטים.
ח"כ חיליק בר מסר: "אני נפרד מנורית בצער רב אחרי שנים ארוכות שבהם היא ליוותה אותי במקצועיות למען עשייה חברתית משמעותית עבור אזרחי ישראל. נורית היא יועצת מצוינת ומיומנת ואני בטוח שהיא תצעיד כל מקום שאליו היא מגיעה לשיאים חדשים". עו"ד וד"ר ינון היימן מסר: "אני שמח שיועצת מוכשרת ומנוסה מצטרפת לשורותינו ותסייע לנו להמשיך ולהוות איגוד מקצועי חיוני וחשוב עבור ציבור עורכי הדין בישראל".
קנר יהב מסרה: "אני רוצה להודות לח"כ בר על האמון בי וההזדמנות שנתן לי לעבוד בליבה הפועם של העשייה החברתית בישראל וכמובן לצוות הלשכה המסור והמקצועי. אני מסיימת בתחושת סיפוק רבה ונרגשת לקראת האתגרים החדשים שעומדים בפניי בתפקיד החדש".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האמת על קנר..
    אחד שמכיר 10/2016/11
    הגב לתגובה זו
    2 4
    היא מותק של בחורה, מקסימה, מוכשרת ומדהימה!!! הרווחתם
    סגור
  • כן, כולם יודעים מי זה חיליק בר
    אריה 10/2016/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש עשתה עבודה טובה. חיליק בר זכה לתקשורת חיובית ומוכרות רבה. (ציניות גמורה)
    סגור