יח"צ

היומן של בר מוחא: ביטלת מסע"ת? שלם קנס 1,400 שקל

אגודת העיתונאים משריינת בתשלום תאריכים למסיבות עיתונאים כדי למנוע התנגשות בין אירועים שונים. ריב עם 'שלמור תקשורת' הוביל למייל שיימינג לכלל התעשייה, והחלטה לא לשריין לה יותר תאריכים. שלמור: "והמשכיל בעת ההיא יידום"
אלכסנדר כץ |  4
יוסי בר מוחא ואירינה שלמור (צילום חיים דוד, רונן דבש)
יוסי בר מוחא נגד אירינה שלמור. לאייס נודע כי באגודת העיתונאים התל אביבית החליטו לא לשריין לה יותר תאריכים למסיבות עיתונאים, ולבטל שריונים כאלה.
האגודה מנהלת מעין יומן מסיבות עיתונאים, למגוון תחומים - כגון צרכנות, אופנה, חברה ואפילו פוליטיקה. המטרה היא שמסיבות עיתונאים בתחומים זהים או דומים, לא יפלו אחד על השני. כך שאם משרד יח"צ כלשהו מתכוון לקיים מסיבת עיתונאים, הוא יוצר קשר עם האגודה, בודק תאריך פנוי ומשריין אותו.
עבור השירות הזה משלם המשרד 700 שקלים לפני מע"מ, ואם האירוע מתבטל בפרק זמן של חודש ופחות, נאלץ המשרד לשלם את כל הסכום. יש לציין כי התשלום הוא עבור השריון עצמו, לא עבור השכרת מקום למשל בבית העיתונאים.
לאחרונה התגלעו חילוקי דעות בין האגודה והעומד בראשה לבין משרד שלמור תקשורת, בעקבות מסיבת עיתונאים ששוריינה מראש, ובשלמור נאלצו לבטלה. באגודה דרשו תשלום של 1,400 שקלים לפני מע"מ, ב'שלמור תקשורת' סירבו, ואז חל הפיצוץ בין הצדדים.
היום (יום ב') שלחה אורנה שר מאגודת העיתונאים התל אביבית מכתב בתפוצת נאט"ו לכלל משרדי היח"צ, בו טענה כי "בשל העובדה שמשרד שלמור מחזיק תאריכים ומודיע ברגע האחרון על ביטול התאריך ואינו משלם את הקנס על כך", החליטה האגודה "לא לשריין יותר עבור משרד שלמור תאריכים". באגודה מציינים עוד במכתב שהגיע לידי אייס, כי "כל השריונים ששרינו עבורם מבוטלים".
מצד אחד ברור למה יש תשלום קנס בגובה השריון על ביטול ברגע האחרון, אבל לא ברור מדוע התשלום כולל קנס כפול.
ממשרד שלמור תקשורת נמסר: "והמשכיל בעת ההיא יידום".
מנכ"ל אגודת העיתונאים בתל אביב יוסי בר מוחא, מאשר בשיחה עם אייס את דבר הוצאת המכתב, ואמר כי החליט לעשות כן משום שמשרדי יחסי ציבור לא מעטים, "מחזיקים תאריכים ואז משחררים ברגע האחרון, רק כדי לדפוק משרדים אחרים.  זה יוצר בלגנים, אחד מחזיק את השני, אחד מעוניין לדפוק את השני".
לדבריו, משרדי יח"צ "לא פעם הם עשו את זה, ואני מוותר להם. אם יש עניין של כח עליון, אז אני בא לקראתם. אבל באו אליי לפגישה כמה יחצנים גדולים, בהם רני רהב, והחליטו שאם מבטלים ככה אירוע ברגע האחרון, אז שיהיה כפל קנס".
-ולמה רני רהב מחליט?
"רהב הוא המשרד הכי גדול בישראל, והיו איתו עוד כמה אנשים. תשמע, בא לי להשתחרר מכל הדבר הזה בכלל. המזכירה שלנו עוברת ייסורים - צועקים עליה. זה בלתי אפשרי להתנהל ככה. 2 מזכירות שלי התפטרו בגלל הדבר הזה. למה אני צריך את כל הווג'ראס הזה?".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רני רהב
    מרגלית 01/2017/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצחיק. רני רהב הוא זה שמשריין כמעט את כל התאריכים כך שלא נותרים מועדים לאחרים
    סגור
  • 3.
    בר מוחא מתנהג כבריון וכל המשרדים שותקים!
    עדי 01/2017/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד לאירינה והצוות המעולה שלה - בעיקר השותפות - שלא מורידים בכניעה את הראש.
    סגור
  • 2.
    בר מוח עושה קופה על חשבון היחצ. מגניב לו (ל"ת)
    בר מוח או בר כח? 01/2017/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    צודקת אירינה
    רוני 01/2017/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי צריך את הארגון הזה? מי עובד איתם? זה הסטוריה
    סגור