יח"צ

אחרי כמעט 5 שנים: דובר הרשות להגבלים עסקיים עוזב

מארק שון חותם 4.5 שנים בתפקיד הדובר, פונקציה שלא הייתה קיימת עד אותה תקופה ברשות. כעת יתקיים הליך מכרזי למציאת דובר לרשות
אלכסנדר כץ |  1
מארק שון (צילום רוני פרל)
דובר הרשות להגבלים עסקיים, מארק שון, עוזב את תפקידו. שון יסיים את התפקיד כבר היום (יום א'), עוד לפני שהתקיים הליך מכרזי למציאת מחליף.
שון הגיע לרשות לפני כ-4.5 שנים, לאחר 4.5 שנים ככתב המשפט של העיתון כלכליסט. הוא עו"ד בהכשרתו, ואף עסק בעבר בתחום. הוא היה הדובר הראשון של הרשות להגבלים עסקיים, לאחר שהממונה על ההגבלים העסקיים, פרופ' דיוויד גילה, החליט להתחיל לדברר את פעילות הגוף בראשו הוא עמד, בתקופה שלאחר המחאה החברתית של 2011.
לפני כשנה נכנסה לתפקיד הממונה עו"ד מיכל הלפרין. לאחרונה הודיע לה שון כי הוא מעוניין לסיים את תפקידו, והיא החליטה כי הוא יסיים אותו עוד לפני מינוי מחליף שייבחר בהליך מכרזי.
מארק שון מסר לאייס: "היה לי הכבוד להיות בחוד החנית של השירות הציבורי, ולקחת חלק במהלכים מרכזיים בכלכלה הישראלית אשר השפיעו וישפיעו על כל אזרח במדינה. אני מודה לממונה על ההגבלים לשעבר, פרופ' דיויד גילה, והממונה הנוכחית, מיכל הלפרין, על הזכות שנפלה בחלקי להביא לידיעת הציבור את הפעילות החשובה של הגוף הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תותח על, מקצוען אמיתי והכי חשוב- אדם מקסים (ל"ת)
    יוני 01/2017/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור