יח"צ

בצל המשבר באיגוד היח"צ: נבחר יו"ר חדש - איתן הרשקו

חבר הנהלת האיגוד והדובר שלה נבחר ליו"ר ויחליף את איציק כגן, בעיצומו של המשבר במסגרתו חלק מחברי ההנהלה הודיע על פרישה והקמת ארגון מתחרה
אלכסנדר כץ |  2
איתן הרשקו (צילום יח"צ)
איתן הרשקו יחליף את איציק כגן כיו"ר איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל, לאחר בחירות שנערכו השבוע בהנהלת האיגוד. הרשקו (55) הוא בעלים של משרד יחסי ציבור מזה 21 שנים, יועץ אסטרטגי לתקשורת שיווקית, שימש כחבר בהנהלת האיגוד ודובר האיגוד לשעבר.
הבחירות הללו הגיעו בשיאו של מתח רב באיגוד, שמתקשה לשחזר את ימיו היפים. על פי הערכות, רק 60 עד 100 חברים משלמים יש באיגוד, בענף בו מועסקים כ-5,000 איש. כפי שפורסם השבוע באייס, גורמים בהנהל האיגוד כבר הודיעו כי יפרשו ממנו ויקימו אירגון חדש. בבחירות לתפקיד היו"ר השבוע, לא התייצבו כל חברי האיגוד, בשל החלטה בין מספר חברים להחרים את האירוע. 
עם היבחרו הודה הרשקו ליו"ר האיגוד כגן, "על פועלו רב השנים למען החברים והעוסקים בתחום יחסי הציבור והדוברות בישראל". בהודעה שהאיגוד פרסם, שלא כלל כל התייחסות לסערה בגוף הוותיק שמציין השנה 60 שנים להקמתו, כי "אני פונה לכל העוסקים בתחום הייעוץ התקשורתי, היחסי הציבור והדוברות במגזר הפרטי העסקי ובמגזר ממשלתי והציבורי להצטרף לאיגוד. יחד כולנו נוכל לעמוד מול האתגרים הניצבים בפני כל העוסקים בתחום". 
בהודעה צוטט כגן כי "אין לי ספק כי איתן הוא האדם המתאים והראוי לעמוד בראשו של האיגוד החשוב הזה. אני מאחל לו ולאיגוד הצלחה והישגים למען העוסקים בתחום". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי זה איתן הרשקו? איש יחסי ציבור עלוב!
    יועץ תקשורת 03/2017/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עצוב עד מאוד שלראש גוף חשוב כזה נבחר אדם שבקושי עוסק ביחסי ציבור והלקוחות היחידים שלו הם חברה לממטרות ומכסחי דשא שאף אחד בעולם לא שמע עליהם. ככה אי אפשר לשקם ענף שנמצא במשבר כל כך קשה. בראש ארגון כזה צריך לעמוד פיגורה משכמו ומעלה שיוביל את המקצוע. בושה לאן התדרדרנו!!!!!!
    סגור
  • 1.
    אחלה גבר
    גיל 03/2017/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה ומזל טוב. מגיע לך (והם הרוויחו)
    סגור