יח"צ

גולן טלקום לבן חורין, פלאפון להראל מורדי ו-וואווי לשלמור

הטריגר לסבב החלפת הידיים הוא רכישת גולן טלקום וזיכיון הייבוא של וואווי לישראל על ידי אלקטרה
משה בנימין |  1
אירינה שלמור (צילום רונן דבש)
תקציב יחסי הציבור של פלאפון עובר משלמור תקשורת בבעלותה של אירינה שלמור לידי הראל מורדי - כך נודע לאייס. החלפת המשרדים משלימה "משחק כסאות" שבמסגרתו תקציב היח"צ של גולן טלקום עבר מהראל מורדי לבן חורין אלכסנדרוביץ' ותקציב היח"צ של מותג הסלולר וואווי עבר מדני לוי תקשורת לאירינה שלמור.
הטריגר לסבב החלפת הידיים הוא רכישת גולן טלקום וזיכיון הייבוא של וואווי לישראל על ידי אלקטרה. החברה שתקציב היח"צ שלה, הכולל גם את מחסני חשמל, מטופל בשלמור העבירה את גולן טלקום לידי בן חורין ו"פיצתה" את אירינה שלמור בתקציב המותג הסלולרי. משלמור תקשורת נמסר: "אנחנו מסיימים קדנציה שניה עם חברת פלאפון שנמשכה חמש שנים ונערכים ליעד המאתגר הבא, קליטת ענק הסלולר וואווי במשרדנו".
'דני לוי תקשורת' טיפל בוואווי בתקופה בה המותג רשם את חדירתו לשוק הישראלי. מנתוני חברת IDC עולה כי נתח השוק של החברה כיום בישראל נאמד בכ-10% אחוזים. על רקע מכירת החברה לאלקטרה, בתקופה האחרונה פרשה שדרת הניהול של החברה, לרבות המנכ"ל קובי כליף ומנהלת השיווק שיר ניול. עתה כאמור גם תקציב יחסי הציבור יאוחד במשרד היח״צ של אלקטרה, שלמור תקשורת.
במקרה של בן חורין אלכסנדרוביץ' בבעלותם של איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ' מדובר בתוספת כח לאחר שגייסו השנה בן היתר את התקציבים של מיקרוסופט, הטוטו, דיגיטל של פיקוד העורף ושל שיכון ובינוי.
מפלאפון נמסר: ״מאחורינו שנים של עבודה משותפת ופוריה עם משרד שלמור תקשורת. אירינה שלמור וצוות המשרד היו שותפים למהלכים גדולים כקטנים בהצלחה גדולה תוך הפגנת יצירתיות וחריצות, ובפלאפון מאחלים להם להמשיך ולעשות חיל. אנו מאחלים לינון הראל והצוות בהצלחה רבה בעבודה יחד״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן חורים מצויינים בגיוס לקוחות - רק לא בעבודה (ל"ת)
    אביאל 07/2017/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור