יח"צ

אחרי 5 שנים עם שקד: יועצת התקשורת טל בנש פורשת

ב-2012 פנתה בנש לשקד והציעה את עצמה לתפקיד יועצת התקשורת, בלי ניסיון מעשי בתחום. שקד הרימה את הכפפה, ומאז השתיים צעדו יחדיו בכנסת וגם בממשלה
אלכסנדר כץ |  4
טל בנש (צילום אלי חפץ)
טל בנש, יועצת התקשורת של שרת המשפטים איילת שקד, הודיעה על פרישתה מהתפקיד - כך נודע לאייס. היא תסיים את תפקידה בראש השנה.
בנש היא מיועצי התקשורת הוותיקים בממשלה ובכנסת ועובדת עם שקד עוד לפני היבחרה לראשונה לכנסת בבחירות 2013. בהמשך הייתה הדוברת הפרלמנטרית שלה, ועם מינויה של שקד לשרת המשפטים, עברה איתה למשרד כיועצת התקשורת שלה.
בעבר הייתה בנש מנהלת מדיה במשרד בפרסומי ישראל, וגם תחקירנית ואשת תוכן בטלוויזיה. ב-2012 פנתה לשקד בפייסבוק והציעה את עצמה בלי ניסיון בתחום. שקד נתנה לה הזדמנות והשתיים צעדו יחדיו במשך תקופה ארוכה.
בנש אישרה את הפרטים לאייס, ומסרה: "לאחר 5 שנים של עשייה מרתקת ומלאת השפעה, החלטתי להודיע על פרישתי ולהמשיך הלאה אל עבר אפיקים חדשים. זכיתי לעבוד לצד מנהיגה מדהימה ואשה ערכית מהשורה הראשונה. זו הייתה דרך מרתקת ועוצמתית, מלמדת, מעצימה ומלאת חוויות, שזכיתי לצעוד בה החל מהשלבים הראשונים בקריירה הפוליטית של השרה ועד לתפקיד המשמעותי בו היא נמצאת כיום - שרת המשפטים וחברת הקבינט המדיני בטחוני. ההחלטה הייתה לא קלה עבורי, אך הגיעה העת להתפתח לכיוונים נוספים, לחקור את העולם וגם מנוחה לא תזיק. מודה לשרה שקד ולעמיתיי על תקופה נפלאה ומלמדת".
שרת המשפטים שקד מסרה לאייס: "טל ואני עברנו דרך ארוכה ומשמעותית יחד. היה לי העונג לעבוד לצידה מתחילת דרכי הפוליטית. טל הוכיחה עצמה כדוברת מקצועית, נאמנה ויצירתית ואני בטוחה שעוד נכונה לה הצלחה גדולה. כעת הגוזל החליט לפרוש כנפיים ולעוף ואני מפרגנת ומאחלת לה הצלחה רבה בהמשך דרכה. היא עוד תשוב".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יש לה יותר מזל משכל
    קולגה 08/2017/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנש לא העיפרון הכי חד בקלמר. היה לה מזל שהיא הימרה על הסוס הנכון, זה הכל. בלי איילת שקד היא היתה היום דיילת יופי בסופר פארם.
    סגור
  • 3.
    מילה טובה
    חיים פרנקל, עו"ד 08/2017/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טל המקסימה. מרגש. עוזבת בשיא. יבואו ועוד הרבה הצלחות. אוהבים אתכם, לאה וחיים
    סגור
  • 2.
    דוברת לא אמינה ובעיקר תחמנית סוגה עלית
    מירי 08/2017/16
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אם היתה טובה לא היו מוותרים עליה
    סגור
  • 1.
    מתי שרת המשפטים תפרוש?? (ל"ת)
    נפתלי 08/2017/16
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור