יח"צ

רגע לפני חנוכה: תקציב היח"צ של רולדין עובר לגיל-עד

לאחר 15 שנים עם רני רהב, רולדין מעבירה את תקציב יחסי הציבור לידיהם של גילי כהן ואורן פלדמן בגיל-עד תקשורת. "מודים מעומק הלב לרני והילה רהב והצוות שלהם על שנים רבות  של עבודה משותפת"
משה בנימין |  6
רולדין (צילום יח"צ)
תקציב יחסי הציבור של רשת הקונדיטוריות רולדין עובר ממשרדו של רני רהב לידי גיל-עד תקשורת מקבוצת G גרופ - כך נודע לאייס. המעבר עליו הוחלט בימים האחרונים מגיע רגע לפני חג החנוכה המהווה אחד משיאי השנה, אם לא המרכזי שבהם, עבור רולדין, המשווקת בתקופה זו סופגניות יוקרתיות וייחודיות כשהיא מנסה לקבע בז'רגון השיווקי את המונח "חג רולדין". 
תקציב היח"צ של רולדין טופל על ידי רני רהב כ-15 שנים, כשהמקרה הזכור ביותר בהתקשרות בין הצדדים אירע בשנת 2013 אז כינסה הרשת מסיבת עיתונאים לרגל חגיגות 25 שנים להיווסדה - אירוע שהפך למתקפה מתוקשרת כנגד רשת קופיקס כשרהב משחק בה בתפקיד הראשי. קופיקס שהייתה אז בשיאה עמדה במוקד העניינים ורהב נשמע (וצולם) אומר עליה: "תראו את זה. איזה לחם איכותי יש כאן (ברולדין, מ"ב) לעומת הלחם פקקטה שמוכרים בקופיקס". 
 
"המופע של רני רהב" כפי שהוגדר בתקשורת, סוקר בהרחבה באותם ימים והפך לנושא המרכזי לשיחה כשהוא דוחק הצידה את חגיגות ה-25 לרולדין. במוסן מסוים, בזה טמון כוחו הרב, וחולשתו, אם תרצו, של רהב. מגה יחצן ויועץ תקשורת שהעיתונאים מכרכרים סביבו והוא מנגד כמעט תמיד מספק את הסחורה אך לעתים חוצה את הקו שמפריד בין המותג אותו הוא מייצג לבין המותג האישי שנקרא רני רהב שגונב את ההצגה בסוף.
מרולדין נמסר בתגובה: "החלטנו לצאת לדרך חדשה עם משרד יחסי הציבור גיל-עד תדמית ותקשורת. אנו מודים מעומק הלב לרני והילה רהב והצוות שלהם על שנים רבות  של עבודה משותפת לפיתוח וחיזוק מותג הקונדיטוריות וקפה המשפחתי רולדין. משרד היחצ של רני והילה רהב פעל במסירות, נאמנות יצירתיות ומקצועיות.
אורן פלדמן מנכ"ל גיל-עד תדמית ותקשורת: "אנו נרגשים וחשים כבוד גדול על בחירת משרדנו לניהול מערך היח"צ והדוברות של רשת רולדין, שהינו מותג הקונדטוריה המוביל והאהוב בישראל. אין ספק שרני רהב וצוותו העמידו רף גבוה ואנחנו גאים להמשיך ולהוביל את מערך יחסי הציבור ולהביאו לפסגות חדשות". 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רני רהב מצויין ולא נורא אם לקוח עוזב (ל"ת)
    יעלה 10/2017/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    רני רהב החריב את מוניטין רולדין - נזכרו באיחור (ל"ת)
    דני 10/2017/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    רני לא יודע לטפל בקולינריה
    רוני 10/2017/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שהוא לוקח תקציבים שאין לו מושג בהם. הורס מותגי מזון
    סגור
  • 2.
    אורן פלדמן איש המקצוע מספר אחד בישראל יקח לרני את כל הלקוחות!! (ל"ת)
    עיתונאית 10/2017/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    גיל-עד המשרד הכי טוב בישראל! באחריות!
    עורך בכיר 10/2017/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל הכבוד תותחים!
    סגור
  • בכיר ? (ל"ת)
    אלדד 10/2017/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור