יח"צ
רני לא שוכח: איבד את רולדין מגיל-עד? לוקח מהם את איקאה
גילי כהן בתגובה: "אל תצפה מחיה פצועה לשמור על אתיקה". רהב מגיב: "מציעים לכהן לקחת כדור הרגעה ולנוח קצת לפני שהוא יוצא במסע ההאשמות שיקרי וחסר שחר"
על משקל המשפט המפורסם מהסרט 'מועדון קרב', רני רהב מזכיר לכל מי ששכח שהחוק הראשון בעולם היח"צ, הוא לא להתעסק עם לקוחות רני בשוק היח"צ. שבועיים בלבד לאחר שאיבד את תקציב יחסי הציבור של קונדיטוריית רולדין לגיל-עד תקשורת מקבוצת G Conversation, רהב מפצה על האבדן עם אחד התקציבים המרכזיים של גיל-עד שעובר אליו - איקאה.
בשוק יחסי הציבור יודעים לספר כי בשבוע האחרון רהב גישש בקרב אנשי איקאה ובעלי החברה והשקיע מכבש לחצים כדי להעביר לידיו את התקציב. רהב טיפל לפני מספר שנים בתקציב ענקית הריהוט משבדיה ובמקביל הוא מטפל בחברות אחרות שנמצאות בקבוצת האחזקות של משפחת ברונפמן, בעלת איקאה בישראל.
תקציב יחסי הציבור של חברת הריהוט מטופל מזה 3 שנים בגיל-עד תקשורת שהוקמה על ידי גילי כהן ואורן פלדמן. מערכת היחסים הטובה שנרקמה בין הצדדים הגיעה לשיאה בהבעת אמון מצד איקאה שהעניקה ל-G Conversation את הטיפול בקמפיין הפרסומי של השקת קטלוג החברה ב-2016 בכיכובו של ווין נייט - "ניומן" - על חשבון מקאן תל אביב.
גילי כהן אמר לאייס בתגובה: "מדובר במהלך שהכה אותנו ואת עובדי המשרד בתדהמה גדולה במיוחד לאור פרסי הקקטוס, האריה השואג על הקמפיינים לאיקאה, וכמובן לאור המהלכים המוצלחים והתוצאות העסקיות של איקאה בשנים האחרונות. איקאה היה בעבורנו אחד המותגים האהובים והיקרים. אנחנו מברכים את רני שהצליח בדרכיו המיוחדות להוביל מהלך שהיה נראה בלתי אפשרי. בכל זאת, כנראה שיש עדיין דבר אחד שרני יכול ללמד אותנו - הדור החדש וזו הפוליטיזציה של מאחורי הקלעים. אסכם את תגובתי במשפט שאיש חכם אמר לי פעם: "אל תצפה מחיה פצועה לשמור על אתיקה".
רני רהב מסר לאייס: "לרהב תקשורת 170 לקוחות, מעולם החברה לא פנתה לאף חברה מתוך ה-170 והציעה לה להיות לקוחה ברהב תקשורת, יתרה מזו מי שיטען אחרת יתבע על הוצאת דיבה. אנו בחברה גאים ושמחים לקבל את תקציב איקאה. ללא קשר מציעים למר גילי כהן לקחת כדור הרגעה ולנוח קצת לפני שהוא יוצא במסע ההאשמות שיקרי וחסר שחר לחלוטין. כנראה שעם תגובות כאלה שקריות והיסטריות אתה צריך ללמוד עוד הרבה דברים! בנוסף אנו גאים ושמחים לקבל את תקציב השף קונדיטור המוביל בישראל דודו אוטמגזין".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(18):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
15.מעניין מאוד עם רני יחליף במשרד ובבית את המוצרים לאיקאה? ....ג’ק 11/2017/10הגב לתגובה זו2 0הוא גם קונה רק בשופרסל?...... ומעניין לדעת מי ה170 לקוחות של רני והשאלה הנשאלת היא... ? משפחת רהב לקוחה וצורכת את המוצרים שלהם או שהיא מקבלת אותם בחינם ? ממתין לתשובה מר רני רהב אני יודע את התשובה ואפרסם בעתיד... ויש לי הוכחות לתשובהסגור
-
14.סיפור עצוב להיתקע עם רולדין במקום איקאה (ל"ת)מאפין 11/2017/07הגב לתגובה זו1 0סגור
-
13.זה שקיבלו קקטוס/אריה לא אומר שהפרסומת יותר מדאחקה, ובטח לא שהיא עובדת. (ל"ת)פרסים מבריחים לקוחות 11/2017/06הגב לתגובה זו1 0סגור
-
12.רני מזמן לא יחצן. בקושי משרד קישורגיל כהן 11/2017/06הגב לתגובה זו4 0דנקנר ואריסון כבר לא. השאר נשארים מתוך הרגל. ובנינו אלה נשארים אצל רני חייבים להתרענן במשרדי יחצ שיודעים לעבוד.סגור
-
11.כמה רעש ונהי סביב תקציב מצ׳וקמק של כ10 אלף (ל"ת)לא יאומן 11/2017/06הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
10.ל-9 אתה מצחיק.גילי עושה נכון מה אכפת לויחצ"ן 11/2017/06הגב לתגובה זו2 0להתנגח עם רני. רני נחשב ליחצ"ן המוביל בארץ ומי שמבין קצת ביח"צ מבין שגילי שם את עצמו ראש בראש מול רני. מטומטם רני שמגיב לו.סגור
-
9.גילי, צריך ללמוד להפסיד בכבוד. אתה מזיק לעצמך עם התגובות האלה (ל"ת)מה עם קצת סטייל? 11/2017/06הגב לתגובה זו2 1סגור
-
8.הקקטוס והאריה השואג... אפשר לחשוב שרק בגלל ניומן איקאה מצליחיםדני 11/2017/06הגב לתגובה זו2 2התוצאות המוצלחות של איקאה... הבנאדם חי בסרט. רציתי לכתוב שאיקאה יצליחו גם אם אורנגאוטן ינהל להם את היח״צ, ואז נזכרתי בשותף של כהןסגור
-
האורנגאוטן שאתה מלכך את פיך לגביו הוא אחד האנשים היותרעצבנית אש !!! 11/2017/23הגב לתגובה זו1 0צנועים וטובי לב בתחום ובכלל. הוא אדם סופר מקצועי וקרוב לוודאי שיש לכל אנשי הענף שלכם הרבה עוד ללמוד ממנו ועצם זה שאתה משווה בן אנוש לקוף על אף שבאופן הכי ברור אתה כנראה שואף להיות מוצלח כמותו די מאפיינת את האופי הדוחה שלך כאדם וקרוב לוודאי גם כאיש מקצוע. תתבייש לך זה שמתחבא מאחורי מקלדת !!!סגור
-
קח אוויר דני... (ל"ת)יחצן 11/2017/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.איקאה נלקחה מגיל-עד תקשורתגלי זנדר 11/2017/06הגב לתגובה זו2 2רק להזכיר רולדין עברה ל גיל- עד תקשורת אחרי מכרז!! לא נלקחה מרני רהב. אנשי רולדין ביקשו לחפש משרד חדש. יצאו למכרז. וגיל-עד תקשורת זכו .סגור
-
6.גילי ידוע כאי.... (ל"ת)שולי 11/2017/06הגב לתגובה זו1 0סגור
-
5.לא נורא, רולדין יפתח להם דלתות ללקוחות נוספים (ל"ת)קובי 11/2017/06הגב לתגובה זו2 0סגור
-
חחחח (ל"ת)גילי 11/2017/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.איקאה & רניגיא 11/2017/06הגב לתגובה זו5 2אין בכלל ספק שרני הוא האיש המתאים לטפל בתקציב היח"צ של איקאה. הוא כל כך מאמין במותג, שכל הרהיטים בבית שלו, הנברשות, המטבח וכלי האמבטיה, כולם כולם מבית איקאה..סגור
-
3.גילי, יופי של תגובה! (ל"ת)נטע 11/2017/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.שטויות.. באים והולכים! כבוד על רולדין! (ל"ת)ענבר 11/2017/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.ממש איקאה החליפו משרד כי"רני החליט ככה". קצת לא אמין (ל"ת)נו באמת 11/2017/06הגב לתגובה זו0 0סגור