יח"צ

אחרי 14 שנים: דוברת בנק הפועלים עופרה פרויס פורשת

לאחר שהגיעה לדרגת סא"ל ביחידת דובר צה"ל, הייתה דוברת סלקום במהלך ההשקה בשנות -90, וליוותה את בנק הפועלים בארץ ובחו"ל, יוצאת פרויס לדרך עצמאית
אלכסנדר כץ |  4
בנק הפועלים (צילום לוגו)
עפרה פרויס פורשת מבנק הפועלים לאחר 14 שנים כדוברת. פרויס מתכוונת לצאת לדרך עצמאית ולייצג חברות. במסגרת השוק הפרטי, פרויס תייצג את השלוחה המקומית של העיר הסינית גואנגג'ואו בכל הנוגע לקשרים כלכליים וביומד מול ישראל, ואת המגזין האמריקאי U.S. News & World Report.
את הקריירה המקצועית החלה בשירות צה"ל, שם שירתה במשך 20 שנה והגיעה לדרגת סא"ל ביחידת דובר צה"ל, שם שירתה במהלך מלחמת לבנון והאינתיפאדה הראשונה. בהמשך הייתה דוברת סלקום עם כניסתה לשוק באמצע שנות ה-90. לאורך השנים הייתה מעורבת ועסקה בגלוי ומאחורי הקלעים ביחסי ישראל-ארה"ב, כשפיתחה מערכת קשרים ענפה עם ראשי הממשל האמריקני, בכירי תקשורת ומנהיגי הקהילה היהודית בארה"ב. 
לדבריה, "במסגרת התפקיד נשאתי באחריות למערך התקשורת של הבנק בישראל ובעולם כולו. התמודדתי עם אתגרים מקצועיים ותקשורתיים רבים, ביניהם השפעות המשבר הכלכלי העולמי בשנים 2008-9, שינויים במערכת הרגולטורית, בסוגיות הקשורות לפעילות הגלובלית של הבנק, ביוזמה להקמתו של בנק בארה"ב, הנפקתו ולימים מכירתו, בחילופים בהנהלה ובדירקטוריון של הבנק ועוד". 
"בכוונתי להמשיך את עיסוקי בתחומי פעילות שבהם תינתן לי ההזדמנות ליישם את הידע והניסיון שרכשתי בשנות עבודתי: ניהול והתמודדות עם משברים בזירה התקשורתית, הציבורית והפוליטית; הבנה של הספקטרום המלא - מדיני-ביטחוני, כלכלי-פיננסי, ציבורי ותקשורתי - של יחסי ישראל-ארה"ב; השתתפות וייעוץ במשאים ומתנים רגישים, בנושאים פוליטיים וכלכליים כאחד; יעוץ וסיוע לקברניטים מדיניים וכלכליים במגעיהם עם קברניטים אחרים, אמצעי התקשורת והציבור הרחב; שיתופי פעולה בינלאומיים במגוון תחומים", מסרה. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    היא שתולה של מערכת הבטחון? בזמן שהיתה דוברת הבנק היתה מעורבת ביחסי ישראל ארה"ב????? (ל"ת)
    שמעון 01/2018/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    עופרה פרויס עוזבת לפני כתבה רעה מאד על בנק הפועלים
    בנק הפועלים לא חברתי 12/2017/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עופרה פרויס עוזבת לפני כתבה רעה מאד על בנק הפועלים
    סגור
  • 2.
    ידעה ושתקה
    למה? 12/2017/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על מעלליו של ציון ושאר הכוכבים של הבנק
    סגור
  • 1.
    המון הצלחה השוק קשה מתמיד
    אלי 12/2017/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המון המון הצלחה לגברת המוכשרת. לצערי בתור דובר ותיק כשאתה לא מייצג גוף ענק כמו בנק הפועלים העבודה הופכת מאוד קשה, תקופה מתאגרת מאוד צפויה לה ובכלל לשוק. העיתונאים פחות סבלניים לחברות וגופים קטנים ולא מוכרים וזה שונה לעומת לעבודה עם גופי הענק. לדעתי דובר ויחצן טוב נמדד ביכולתו להפוך גופים קטנים לגדולים בתקשורת והמשימה הזאת לא פשוטה בכלל.
    סגור