יח"צ

260 התמודדו - גלי אורנשטיין נבחרה לדוברת עיריית ר"ג

8 חודשים לפני הבחירות המוניציפליות, ועם ראש עירייה שנמצא בכותרות, נכנסת אורנשטיין לתפקיד מאתגר במיוחד, לאחר עשור בדוברות עיריית ת"א
אלכסנדר כץ |  1
גלי אורנשטיין (צילום יח"צ)
גלי אורנשטיין נבחרה לדוברת עיריית רמת גן - כך נודע לאייס. בחודשים האחרונים התקיים מכרז בעירייה על התפקיד, אליו שלחו קורות חיים לא פחות מ-260 איש.
אורנשטיין (38) שימשה ב-10 השנים האחרונות כמרכזת תחום התקשורת האלקטרונית בדוברות עיריית תל אביב, ואחראית על עבודת יחסי ציבור יזומה מול ערוצי הטלוויזיה הישראלים. בעבר הייתה ראש דסק האופנה והלייף-סטייל במערכת ערב טוב עם גיא פינס, ולפני כן עבדה בריכוז המערכת של חדשות 2. היא בעלת 2 תארים בתקשורת מאוניברסיטת בן גוריון.
למכרז הנוכחי הגישו רבים מועמדות, אולם לשלב הסופי הגיעו כ-10, ואורנשטיין נבחרה לתפקיד. היא תחליף את דובר העירייה סער ורדי, שנכנס לתפקיד באפריל שעבר, בתחילה באמצעות שירותי יח"צ שהעניקה חברת פאר לוין, ועם סיום ההתקשרות עם החברה, כדובר זמני עד לסיום ההליך המכרזי לבחירת דובר. ורדי התמודד לתפקיד, אולם לא זכה בו. את החפיפה צפויה אורנשטיין להתחיל בסוף מארס, ולהיכנס סופית לתפקיד אחרי פסח - בחודש אפריל השנה. 
הדוברת החדשה מתמנה בתקופה מאתגרת במיוחד בעיריית רמת גן, חצי שנה לאחר החלטת הפרקליטות להעמיד לדין בכפוף לשימוע את ראש העירייה ישראל זינגר בגין עבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים, וסימן השאלה לגבי האפשרות כי הוא יתמודד בבחירות המוניציפליות הקרובות שיתקיימו באוקטובר הקרוב – אתגר נוסף שניצב בפני דובר מקצועי של כל עירייה בתקופת בחירות. אגב, בימים אלה בוחנת הפרקליטות האם יש בסיס לטענות נגד ראש העירייה. 
מעיריית רמת גן נמסר: "גלי נבחרה לאור ניסיונה העשיר ברשות גדולה בתחום הדוברות והתקשורת. אנו מאמינים כי תביא עמה רוח חדשה ותוביל את העשייה העירונית הרבה לקדמת סדר היום התקשורתי. אנו מאחלים לסער ורדי הצלחה בהמשך דרכו ומודים לו על תרומתו החשובה לעיר רמת גן".
אורנשטיין אמרה לאייס: "אני מתרגשת לצאת לדרך חדשה רצופת ענייין, עשייה ואתגר. אני מודה להנהלת עיריית רמת גן על הבעת האמון ומבטיחה לעמוד בציפיות. 10 שנים בדוברות עיריית תל אביב-יפו היוו עבורי בית ספר מושלם לתקשורת ואני מאמינה שאשכיל להשתמש בכלים שרכשתי בה בתבונה".
סער ורדי אמר לאייס: "אני מודה לראש העירייה ישראל זינגר על האמון שנתן בי למלא את התפקיד בשנה האחרונה. בתקופה הקרובה אמשיך בתפקיד - כפי שעשיתי עד כה - במלוא המרץ ובמלוא האחריות. בימים אלה אני בוחן מספר אפשרויות להמשך הקריירה, לרבות אפשרות להתמודד בבחירות למועצת עיריית כפר סבא בבחירות הקרובות". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה סער (ל"ת)
    טל 02/2018/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור