יח"צ

כשהבחירות המקומיות בפתח: חברה חדשה לג. יפית וגילי כהן

STRATE-G שתפעל במסגרת G CONVERSATION, תעסוק באסטרטגיה, ניהול משברים, מיתוג וניהול קמפיינים פוליטיים. תקציבי יח"צ רגילים יטופלו ב'גיל עד'
אלכסנדר כץ |  5
ג. יפית וגילי כהן (צילום יח"צ, רמי זרנגר)
ג. יפית (יפית גרינברג) וגילי כהן מקימים חברה חדשה שתעסוק בתחומי אסטרטגיה, ניהול משברים, ניהול קמפיינים פוליטיים ומיתוג - כך נודע לאייס. החברה החדשה STRATE-G תפעל במסגרת קבוצת התקשורת בבעלותם G CONVERSATION  (לשעבר G GROUP).
כהן, מבעלי G CONVERSATION וחברת יחסי הציבור של הקבוצה 'גיל עד תדמית ותקשורת' ינהל את פעילות STRATE-G, ואילו ג. יפית תשמש כיו"ר החברה. בעוד גיל עד תדמית ותקשורת תמשיך לנהל מערכי יח"צ של חברות, הזרוע החדשה תתמחה בבניית מותגים והחדרת לשוק, ניתוח ובניית אסטרטגיה, בניית תדמית ומיתוג, ניהול משברים וניהול קמפיינים פוליטיים. השקת המשרד עכשיו אינה מקרית – חצי שנה לפני הבחירות המוניציפליות שיערכו בחודש אוקטובר.
בשנים האחרונות העמיקו כהן וג. יפית את פועלם בעולמות התקשורת והעסקים. ג. יפית רכשה את רשת סטימצקי ושותפה במיזמים עסקיים רבים נוספים בתחומי נדל"ן, צרכנות וחברה, ואילו כהן העמיק את התמחותו בניהול משברים, ניהול קמפיינים פוליטיים וקמפיינים תקשורתיים, לצד עסקים פרטיים בתחום הנדל"ן והוצאת ספרים ותסריטים.
STRATE-G תפעל מתוך קבוצת G CONVERSATION ותתבסס בשלב הראשון על עובדי הקבוצה. הערכה היא שבהמשך גם יגויסו אליה עובדים יעודים. נכון להיום מועסקים בקבוצה כ-40 עובדים, מתוכם 20 בחטיבת היח"צ גיל עד תדמית ותקשורת. הקבוצה גם מחזיקה ב-33% ממשרד הפרסום ענבר מרחב G, המעסיק כ-70 עובדים.  
פעילות הזרוע החדשה תהיה דומה להתנהלות של מושיק תאומים, בעליה של קבוצת התקשורת גיתם (המחזיקה במשרד הפרסום גיתם BBDO ובמשרד יחסי הציבור גיתם פורטר נובלי). בשנים האחרונות מירב עבודתו של תאומים מופנת לטיפול אישי באסטרטגיה של חברות גדולות במשק באמצעות החברה הבת גיתם IM.
ג. יפית וגילי כהן אישרו את הפרטים לאייס, ומסרו בתגובה משותפת: " STRATE-Gהיא תולדה של תהליך טבעי שעברנו בקבוצה. בשנים האחרונות לקוחות רבים שהגיעו אלינו במטרה שנטפל בתמהיל השיווקי שלהם, באמצעות הכוונה בסיסית שלנו מהר מאוד הבינו שהתמהיל השיווקי הוא נגזרת של אסטרטגיה ומיתוג לא מדויקים ויש תחילה לחדד את הבסיס כדי לדעת לשים את הכסף במקומות הנכונים לטובת העסק. אנו נרגשים מהבייבי החדש המבטא את היכולת שלנו ושל הצוות המיומן והחכם שלנו לקרוא את מפת התקשורת הדינאמית ולהצעיד אותה קדימה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לכו תחקרו קצת.... תגלו דברים מעניינים... (ל"ת)
    רמי 05/2018/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הרגתם את ג.יפית. הפכתם אותה ליפה (ל"ת)
    יעל 04/2018/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    עבודת פוטושופ משובחת על ג.יפית
    אריאל 04/2018/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה אומן. לקח כיעור במיטבו ועשה ממנו משהו נסבל. כל הכבוד!
    סגור
  • 2.
    בהצלחה
    לקוח 04/2018/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם יהיו מוצלחים כמו שירותי היחצ שלהם תהיה שם הרבה עבודה
    סגור
  • 1.
    שגיאת כתיב בשם החברה
    אלדד 04/2018/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי זה מכוון ? ככה לא כותבים סטרייט
    סגור