יח"צ

פונקציה חדשה במערך הסייבר הלאומי: ליבי עוז תהיה הדוברת

פרסום ראשון: כשברקע איומי סייבר על מערכת הבחירות בישראל, נבחרה במכרז עוז, דוברת משרד המדע והטכנולוגיה. עד כה טופל דיברור המערך על ידי דוברות משרד רה"מ
אלכסנדר כץ | 
ליבי עוז (צילום גלעד קוורלצ'יק)
מערך הסייבר הלאומי גייס לראשונה דובר שילווה את הפעילות התקשורתית שלו. לאייס נודע כי מדובר בליבי עוז, שהייתה דוברת משרד המדע והטכנולוגיה, לאחר שמערך הסייבר קיים מכרז לתפקיד.
מדובר על פונקציה חדשה במערך, שאחריותה כל נושאי התקשורת, פרסום, הסברה וניו מדיה. עד כה על מלאכת דברור מערך הסייבר הלאומי הייתה האחראית דוברות משרד ראש הממשלה, שתחתיו פועל המערך.
הגוף אחראי על קידום ויישום מדיניות לאומית בתחומי הסייבר. במסגרת תפקידיו אחראי המערך על הגנת מרחב הסייבר האזרחי, על קידום היכולות הלאומיות בתחום ועל שיפור יכולות ההתמודדות עם האתגרים הנוכחיים והעתידיים בעולמות הסייבר. כמו כן אחראי על קידום מובילותה של ישראל כמרכז לפיתוח ידע וטכנולוגיות סייבר. לאחרונה הזהיר המערך מפני ניסיונות לאיומי סייבר על מערכת הבחירות בישראל, ולפני יומיים פרסם אזהרה על פריצות לחשבונות וואטסאפ בישראל.
ב-8 השנים האחרונות הייתה עוז דוברת משרד המדע והטכנולוגיה וסוכנות החלל הישראלית. עוד לפני כן הייתה סגנית דוברת האוניברסיטה העברית במשך 4 שנים. בעבר עבדה בידיעות אחרונות ובמכרז להקמת ערוץ 10 בזמנו. בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ומדע המדינה ותואר שני במדיניות ציבורית.
עוז אישרה את הפרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה