יח"צ

דובר עיריית ת"א גידי שמרלינג פורש – ועובר למגזר הפרטי

שמרלינג, לשעבר ראש מטה ההסברה הלאומי, הגיע לעירייה ב-2011. כעת יעבור לשמש כסמנכ"ל השיווק בחברת הנדל"ן אאורה ישראל. עיריית ת"א תצא במכרז לתפקיד הדובר
אלכסנדר כץ |  4
גידי שמרלינג (צילום אלכסנדר כץ)
דובר עיריית תל אביב גידי שמרלינג, הודיע כי הוא עוזב את התפקיד בתום 8 שנים – כך נודע לאייס. שמרלינג, שתפקידו הרשמי הוא ראש מינהל תקשורת ושיווק בעירייה, החליט לעזוב לטובת המגזר הפרטי, לאחר שהשיב בחיוב להצעה להתמנות לסמנכ"ל השיווק של חברת הנדל"ן אאורה ישראל.
שמרלינג צפוי לעזוב רשמית את התפקיד בחודש נובמבר, לאחר שנה עמוסה באירועים - כשהשיא היו כמובן אירועי האירוויזיון שהתקיימו בעיר בחודש מאי. כבר בימים הקרובים עיריית תל אביב צפויה לצאת במכרז לדובר, תפקיד שנחשב לנחשק ביותר בענף הדוברות. 
שמרלינג היה עיתונאי במקומון כל העיר בירושלים ובעיתון מעריב, לפני שחצה את הקווים, ומונה לדובר עיריית ירושלים בתקופת כהונתו של ראש העירייה אורי לופוליאנסקי.
ב-2009 חבר אל ראש הממשלה בנימין נתניהו ושימש כדוברו. בהמשך כיהן במשך במשך חצי שנה כראש מערך ההסברה במשרד ראש הממשלה, ועזב אותו בקיץ 2011 לאחר שהתמודד במכרז לדובר עיריית תל אביב, במקומו של הלל פרטוק, שעזב את התפקיד מספר חודשים לפני כן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מקצועי משהו, יתגעגעו אליו (ל"ת)
    אני 10/2019/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אמת (ל"ת)
    אני 12/2019/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בהצלחה רבה.
    קובי שאול 10/2019/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה רבה.
    סגור
  • 1.
    בהצלחה גידי (ל"ת)
    יולי 10/2019/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור