יח"צ

רימון-כהן ושות' פונים לחו"ל: מקימים מחלקה ליחסי ציבור בינלאומיים

חברת האסטרטגיה ויחסי הציבור הקימה מחלקה בינלאומית אשר תעניק יחסי ציבור לחברות היי-טק, חברות עסקיות, ארגונים ציבוריים וממשלתיים ומשרדי עורכי דין. בראש המחלקה תעמוד יפית לזר
מערכת אייס |  4
רוני רימון (צילום יח"צ)
חברת האסטרטגיה ויחסי הציבור "רימון-כהן ושות" בניהולו של רוני רימון, הקימה מחלקה בינלאומית אשר תעניק שירותי יחסי ציבור, אסטרטגיה וניהול משברים ללקוחות ישראלים באמצעי התקשורת השונים בארה"ב, אירופה ואסיה. 
בראש המחלקה תעמוד יפית לזר, לשעבר ראש דסק אנגלית בלשכת ויצ"ו העולמית ועיתונאית בעלת ניסיון של למעלה מעשור בקבוצת ה"טריניטי מירור" הבריטית אשר סיקרה את תחום הסטרטאפים באמסטרדם. 
המחלקה תעניק שירותי יחסי ציבור לחברות היי-טק ולחברות עסקיות, ארגונים ציבוריים וממשלתיים, משרדי עורכי דין, עמותות וארגונים חברתיים וכל ארגון שמחפש חשיפה תקשורתית ומיצוב במדינות שונות ברחבי העולם.
דגש מיוחד יינתן לחברות הייטק, קרנות הון סיכון וסטרטאפים אשר פעילים בשווקים שונים בחו"ל. זאת, בשיתוף עם מחלקת ההייטק של המשרד, אותה מובילות השותפות במשרד עידית רוזנברג ומיכל זילבר.
"בעבודתנו עם לקוחות מכל התחומים נתקלנו לא פעם בצורך של לקוחותינו לקבל חשיפה וליצור מודעות לארגון או לשירותיו בחו"ל. עיקר הדרישה הגיעה ללקוחות היי-טק, אך לא רק. באמצעות המחלקה הבינלאומית נוכל כעת להרחיב את שירותינו עבור לקוחות ישראלים, ולהציע ליווי תקשורתי ואסטרטגי מלא בישראל ובחו"ל", מסביר רימון.
לדבריו, הרקע להקמת מחלקה זו נובע משוני תרבותי. "לא אחת קמפיינים נכשלים עקב הבדלים בתרבויות העסקיות של מדינות שונות ולכן אני מברך על הצטרפותה של יפית לזר, שעם ניסיונה הרב במדיות השונות בחו"ל, לצד צוות המומחים שלנו תאפשר ללקוחותינו גישה ישירה ומותאמת לקהלים הנכונים, כך שיוכלו לקבל חשיפה איכותית ואסטרטגית גם במדינות הרלוונטיות לפעילותן" הוא מסביר.
רימון כהן ושות' מתמחה ביחסי ציבור, ייעוץ תקשורתי לחברות וגופים כלכליים, חברות היי-טק וקרנות הון סיכון, משרדי עורכי דין, ארגונים ציבוריים מוסדות השכלה גבוהה וחינוך. לחברה התמחות מיוחדת  בניהול משברים ומאבקים תקשורתיים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רוני נראה לי שאתה כבר עתיק ולא רלוונטי (ל"ת)
    אורן 05/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אתם נהדרים ובטוח שתצליחו (ל"ת)
    אופיר 05/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    איש מקצוע
    יעל 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה
    סגור
  • 1.
    רוני בהצלחה (ל"ת)
    יניב 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור