יח"צ

אורנשטיין חושן יטפלו ביחסי הציבור של Verizon Media בישראל

מערך הדוברות והיח"צ של ענקית המדיה הבינלאומית יטופל במשרדם של איתמר חושן והדן אורנשטיין. המערך ממוקד בגיוס עובדים וכן בתמיכה בפעילות השיווקית של החברה מול לקוחות ישראלים. אורנשטיין וחושן: "אות של גאווה" 
שרון טל |  2
איתמר חושן והדן אורנשטיין (צילום דן מילר)
ענקית המדיה והתקשורת הבינלאומית Verizon Media בחרה במשרדם של איתמר חושן והדן אורנשטיין על מנת שיטפל במערך הדוברות והיח"צ שלה בישראל, שממוקד בגיוס עובדים למרכזי הפיתוח של החברה בתל-אביב ובחיפה; וכן בתמיכה בפעילות השיווקית של החברה מול לקוחות ישראלים.
ורייזון מדיה (Verizon Media) היא חטיבה אחת מתוך שלוש המרכיבות את ענקית התקשורת והטכנולוגיה הבינלאומית Verizon. עם הכנסות של 130 מיליארד דולר בשנה, Verizon נחשבת לחברה ה-20 בגודלה בארה״ב (Fortune 20). ורייזון מדיה מפתחת כלים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים למפרסמים ולבעלי אתרים להגיע לקהלים שלהם באופן מדויק ומדוד. במסגרת זו, החברה משמשת 'בית' לשורה של מותגי על בתחום התוכן כגון: TechCrunch, HuffPost, Yahoo, AOL, Engadget - הנצפים על ידי 900 מיליון איש ברחבי העולם.
בישראל, החברה מחזיקה בישראל שני מרכזי פיתוח, בחיפה ובתל-אביב. בעוד שבחיפה, מרבית המועסקים מחזיקים בתארים מתקדמים במדעי המחשב ואלגוריתמיקה, המרכז בתל-אביב מעסיק בעיקר מהנדסים, מתכנתים ומתמקד בפיתוח מגוון מוצרים, בתחום הווידיאו וה-Ad Tech ובהם מוצרי הסטירימינג וה-Ad Tech, בליווי צוות המחקר שבחיפה. בשנים הקרובות צפויה החברה להרחיב את מרכזיה בישראל ואף להגדיל את פעילות השיווק שהיא מובילה מול לקוחות ישראלים.
 
קראו עוד ב-ice
שני המרכזים של Verizon Media בישראל הוקמו על בסיס מרכזים קיימים שהחזיקו בארץ Yahoo ו-AOL. בשנת 2015, רכשה ורייזון את AOL בעסקה בשווי 4.4 מיליארד דולר ואילו בשנת 2017 השלימה ורייזון את רכישתה של Yahoo בסכום דומה. שתי החברות, מחלוצות האינטרנט, מוזגו ליחידה חדשה תחת השם Oath שבהמשך מותגה תחת השם Verizon Media. כיום החברה מפעילה את אתרי החדשות, הספורט והפיננסים הנצפים בעולם:  Yahoo Sport, Yahoo Financeו-Yahoo. בנוסף, מפעילה Verizon Media את TechCrunch ואת Engadget – שניים מאתרי הטכנולוגיה והגאג'דטים המוכרים והנצפים בעולם.
אורנשטיין חושן – OH! תקשורת היא פירמת יחסי ציבור המייצגת לקוחות מעולמות הטכנולוגיה, הכלכלה, התשתיות והאנרגיה והמשפט. בין לקוחותיהם כיום ניתן למצוא את חברת תדיראן, קבוצת טדי שגיא וחברות הקבוצה, בהן מתחם העבודה המשותף LABS, חברת "לים" דיוטי פרי, חברת הסייבר KAPE הנסחרת בבורסה בלונדון ועוד. בנוסף, עובדת הפירמה עם חברת האנרגיה אדלטק; קבוצת טלכלל, פלטפורמות המתנות BUYME, מרכז החדשנות Highroad המתמחה בטכנולוגיות אורבניות; חברת הנסיעות העסקיות Arbitrip, קבוצת פאונדרס גרופ ועוד. כמו כן, מייצגת הפירמה שורה של משרדי עורכי דין מובילים בהם: פירמת עורכי הדין הגלובלית DLA PIPER, מ.פירון ושות', ועוד. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגיע להם. בהצלחה חברים! (ל"ת)
    עופר ד. 06/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    אם מאי תטפל בהם, הם הסתדרו בחיים (ל"ת)
    אחד 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור