יח"צ

רולדין משיקים קמפיין לקולקציית סופגניות חנוכה 2020

הקמפיין שיעלה בדיגיטל ובסניפי הרשת יפגיש בין קולקציית הסופגניות החדשה  לבין העלאת המודעות לעטיית מסכה. אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין: "מקבלים השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא
יהודה לוינגר | 
רולדין לחנוכה (צילום יחצ)
רולדין עלו היום (חמישי) בקמפיין להשקת קולקציית הסופגניות החדשה עם משרד הפרסום M&C SAATCHI ובשיתוף עם האמנית הבינלאומית Anne Sophie Cochevelou החיה בלונדון.
את קולקציית המסכות יצרה אן בתחילת משבר הקורונה, כאשר האמנית יוצרת את עבודותיה מתוך אוספים של בובות, צעצועים ועוד. מכאן באה הזיקה לעיצוב מסיכות וייצור עבודות האמנות בשיתוף הצלם אנטוני ליסט.
אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה עם השקת הקמפיין: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין."
צור גולן, מנהל קריאטיב ובעלים משותף ב-M&C SAATCHI מסר כי "תקופה מיוחדת מחייבת פתרונות מיוחדים. החיבור לאן האמנית הוא בבחינת מזל גדול. כשכבר חשבנו שלא נוכל לבצע את הרעיון שלנו השנה עקב אילוצי הקורונה, מצאנו את אן וקולקציית המסכות המדהימות שלה שהתחברו בדיוק לסופגניות של רולדין. מכאן הדרך להגשמת הקמפיין הייתה קצרה. אני גאה על התוצאה, על המסר של הקמפיין ומודה לרולדין, לקוח מעורר השראה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה