יח"צ

גאווה כחול-לבן: הישראלית היחידה שנבחרה בין יח"צני הטכנולוגיה הטובים בעולם

איילת נוף, מייסדת ומנכ״לית סוכנות היח״צ הבינלאומית סלייסדברנד (SlicedBrand), נבחרה ברשימה של ביזנס אינסיידר כאחת מ-36 יחצני הטכנולוגיה הטובים ביותר; יחד איתה ברשימה יחצ"ני אמזון, פייסבוק, וגוגל
שרון טל |  2
איילת נוף (צילום יחצ)

איילת נוף, מייסדת ומנכ״לית סוכנות היח״צ הבינלאומית סלייסדברנד (SlicedBrand), נבחרה ברשימה של ביזנס אינסיידר כאחת מ-36 יחצני הטכנולוגיה הטובים ביותר; יחד איתה ברשימה יחצני אמזון, פייסבוק, וגוגל

איילת נוף, מייסדת ומנכ״לית סוכנות היח״צ הבינלאומית סלייסדברנד (SlicedBrand), היא היח"צנית הישראלית היחידה שנבחרה לרשימת ביזנס אינסיידר המכובדת של 36 יחצני הטכנולוגיה הטובים ביותר. לפי ביזנס אינסיידר, השמות ברשימה נבחרו מתוך מאות מועמדים על בסיס ניסיון, מוניטין חברה, ודעותיהם של עיתונאים. יחד איתה ברשימה נמצאים היח"צנים של גוגל. אמזון, פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, פינטרסט, ועוד.
איילת נוף, ותיקה בתעשיית היחסי ציבור עם 20 שנות ניסיון, היא המייסדת ומנכ״לית משותפת של סוכנות היח״צ הידועה לשעבר בלונד 2.0. בתחילת 2020 יזמה נוף את פירוק בלונד 2.0, בכדי לפתוח בדרך חדשה. החברה החדשה שלה SlicedBrand מורכבת מצוות בכיר עם יותר מ40 שנות ניסיון. החברה שמה דגש רב על איכות גם מבחינת הצוות וגם מבחינת הלקוחות. נוף מעורבת אישית בכל אחד מהפרויקטים של החברה.

 איילת נוף. צילום: יח"צ 
בין לקוחותיה של SlicedBrand: קרן IOTA, אחד הפרויקטים המובילים ביותר בעולם הבלוקציין והקריפטו שלא מזמן שיתף פעולה עם יגואר בבניית ארנק חכם למכוניות, החברת הציבורית אודיוקודס ( AudioCodes) שמתמחה בשירותי תקשורת, חברת קסזיין (Xain) וספרינגבוקס (SpringBox) המתמחות בבינה מלאכותית, וחברת ווטשאווט (WatchOut) שלא מזמן יצאה עם צמיד מחטה לזמן הקורונה.
כאשר שמעה את החדשות, ציינה איילת נוף מייסדת ומנכ״לית SlicedBrand : ״כבוד הוא לי להיבחר כאחת מ36 יח"צני הטכנולוגיה הטובים ביותר, יחד עם הכשרונות של שאר החברות הבינלאומיות.  אני מבטיחה להמשיך לשרת את לקוחותינו עם הצוות שלי , בדרך הכי טובה שאפשר, ולטפל בפרויקטים שלהם כאילו היו שלנו. בSlicedBrand איננו רואים את עצמנו כחברת יח״צ חיצונית, אלא כשלוחה של מחלקות השיווק של לקוחותינו.״
חברת SlicedBrand הוקמה ע״י איילת נוף, המובילה בתעשיית יחסי הציבור כבר 20 שנה. SlicedBrand ממוקמת באירופה ומספקת שירותי יח״צ לחברות טכנולוגיה בכל העולם. החברה בנויה על ערכים של שקיפות, הגינות, איכות, ומסירות. לצוות SlicedBrand קשרים הדוקים עם אתרי המדיה המובילים והעיתונאים הבכירים ברחבי העולם.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תותחית על!
    רוי 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 4
    איילת היא תותחית על. יש לה קשרים עם כל הכתבים הטכנולוגים החשובים ביותר. עבדתי איתה שלוש פעמים בשלוש חברות שונות ואמשיך לעבוד איתה תמיד. אין אף אחד בארץ שמתקרב ליכולות שלה. יש סיבה שהיא נבחרה כבר פעמיים לרשימה של ביזנס אינסיידר כאחת היחצניות הטובות בעולם. העובדות מדברת בעד עצמן וכל מי שמגיב אחרת פשוט מקנא.
    סגור
  • 1.
    יחצנית מס' 1 לעצמה - ללקוחות פחות...
    דני 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עסוקה כל היום בלעשות רעש לעצמה והלקוחות שלה לא ממש רואים משהו מזה
    סגור