יח"צ

כוכבי שעת נעילה מככבים בקמפיין חדש בהתנדבות כדי לסייע לנפגעי טראומה

העמותה חובה משבר כלכלי בעקבות נגיף הקורונה וכעת היא מבקשת מהציבור לעזור לה - לעזור לחיילים, באמצעות קמפיין חדש שהיא העלתה עם כוכבי הסדרה "שעת נעילה"
מערכת ice | 
שעת נעילה (צילום כאן 11)
עמותת נט''ל (נפגעי טראומה על רקע לאומי), פתחה בקמפיין גיוס כספים עבור העמותה שנפגעה בעקבות המשבר הכלכלי שנגרם ממשבר נגיף הקורונה. לטובת הקמפיין החברה גייסה את כוכבי הסדרה "שעת נעילה", של כאן 11, העוסקת במלחמת יום כיפור.
מטרת הקמפיין היא לגייס תרומות כדי שהעמותה תוכל להמשיך את פעילותה ולסייע לעשרות חיילים משוחררים וישראלים הסובלים מפוסט טראומה. בין המשתתפים בקמפיין ניתן למצוא את השחקנים: לי בירן, עופר חיון, אימרי ביטון ועוד.
בפרסומת ניתן לראות קבוצת חיילים סוחבים על כתפיהם אלונקה ומפנים פצועים. כל משתתף מייצג דמות של חייל ממלחמה אחרת מתולדות המדינה ומציגים את המסר כי, "גם בישראל של שנת 2020, יש אנשים שסוחבים איתם את 1973 (מלחמת יום כיפור), 1982 (מלחמת לבנון הראשונה), את 2006 (מלחמת לבנון השנייה) ואת 2014 (מבצע צוק איתן).  
האלונקה מסמלת את הטראומה שנותרה מאז המלחמה שלא מרפה גם שנים לאחר מכן. "אלפי ישראלים סוחבים עד היום טראומות ממלחמות ומאירועים שחוו בשירות הצבאי, אל תתנו להם לסחוב את זה לבד – היכנסו איתם מתחת לאלונקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה