יח"צ

תדיראן עולה בקמפיין חדש בכיכובו של מורגן פרימן, כמה עלתה ההפקה?

הפקה הוליוודית מורכבת של תדיראן בצל הקורונה עם מספר ימי צילום בלוס אנג'לס, בהשתתפות מורגן פרימן, אליה הוטסו עשרה אנשי הפקה ישראלים שפעלו במשותף עם חברת הפקה מקומית
יהודה לוינגר |  6
מורגן פרימן תדיראן (צילום יחצ)
חברת תדיראן תעלה הערב (חמישי) בקמפיין חדש בכיכובו של השחקן זוכה פרס האוסקר מורגן פרימן, הממוקד בפתרונות טכנולוגיים חדשנים בתחום טיהור האוויר ובית בריא. הקמפיין החדש והמושקע, שצולם בחווה ענקית, יציג סיטואציות שונות הממחישות את החשיבות בנשימת אוויר נקי וישמש נקודת פתיחה לסדרת מוצרים מבוססי טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך שעתידה תדיראן לחשוף במהלך השנתיים הקרובות.
זו השנה השלישית שפרימן, כוכב בינלאומי, משמש בתפקיד הפרזנטור של תדיראן. בתדיראן מעוניינים לחשוף בקמפיין את פעילות הבית הבריא של החברה ואת הטכנולוגיות שתדיראן מפתחת בתחום טיהור האוויר. כמו כן, דמותו של פרימן מסייעת לתדיראן בפעילות ההתרחבות בשווקים הבינ"ל, ובמיוחד בשוק האירופאי.
עלות הפקת הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום בורודה-קפלן (ללא שכר שחקנים והוצאות מדיה) עומדת על כ-2 מיליון שקל.
באחרונה פרסמה תדיראן את אסטרטגיית החברה לחמש השנים הקרובות, שבמסגרתה היא ממוקדת בפיתוח טכנולוגיות  בדגש על הטיפול באיכות האוויר שאנו נושמים בחללים הסגורים, בביתנו ובמקומות סגורים אחרים.
עתה מציגה תדיראן פיתוח בלעדי של החברה, עליו עבדו מהנדסי החברה ב-3 השנים האחרונות, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים- AIR CARE 02,  טכנולוגיה חדשנית לחיטוי אוויר, עליה הגישה תדיראן שני פטנטים, אשר אושרו על ידי מעבדה מאושרת FDA. הטכנולוגיה עושה שימוש במחולל מי חמצן המשתמש בלחות שבאוויר וממיר אותה למי חמצן (H202). חומר זה מטהר את האוויר וקוטל 99.999% מהווירוסים והבקטריות.
 
נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של תדיראן: "אנו שמחים  להמשיך את שיתוף הפעולה עם השחקן זוכה פרס האוסקר, מורגן פרימן, זאת השנה השלישית ברציפות, שכבר הפך להיות מזוהה עם תדיראן והמסרים של החברה. כחלק מחזון החברה לשנים הקרובות, נתמקד בטיפול באיכות האוויר שאנו נושמים ויצירת בית בריא. בקמפיין החדש התקדמנו צעד אחד קדימה והמחשנו איך בכל שלב בחיים ובכל סיטואציה שבה אנו נוכחים, חשוב שנהנה מאוויר נקי ובריא יותר. בצל הקורונה ואי הודאות שאפפה אותנו, החלטנו לנסוע לקצה השני של העולם ולהפיק את קמפיין ברמה בינ"ל, כך שנוכל להעביר נושא חשוב במיוחד, דווקא בתקופה כזו".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אין על תדיראן
    אסי הררי 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקדימו את זמנם, בעיקר היום אחרי שכל העולם סובל במשך שנה מהקורונה, רואים כמה שזה חשוב לנשום אויר נקי, בטח כשהוא עובר סינונים בפילטרים תעשייתיים. אז כל הכבוד לתדיראן, ולקחו אחלה שחקן כפרזנטור שלהם, לרוב הוא משחק את אלוהים ;)
    סגור
  • 5.
    תמיד באים ביציאה חדשה
    אייל 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד באים ביציאה חדשה תדיראן בפרסומות שאנשים זוכרים. אבל בסוף המזגנים שלהם פשוט מעולים, קודם זה היה הסופרים ועכשיו זה התדיראן סנס, תמיד טכנולוגיה מתקדמת
    סגור
  • 4.
    יש לי כמה מזגנים שלהם..
    ליאור 01/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקנתי מזגן שלהם בכל חדר לפני כמה שנים ואני מבסוט עליהם, לא ראו שום תקלה עד היום
    סגור
  • 3.
    מזגן מעולה
    הממזג 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המזגן הכי טוב בשוק
    סגור
  • 2.
    אחלה קמפיין, מזגן גרוע בכל בחינה (ל"ת)
    רונן 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נשמע מעולה רק אל תמכרו לסינים
    רון 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד על היצירתיות. תהיו חברה שמייצרת לכול העולם מישראל, המון תעסוקה.
    סגור