נדל"ן ותשתיות

בית מלון חדש יוקם בישראל: זו העיר שנבחרה לפרויקט הענק

במכרז של רשות מקרקעי ישראל בשיתוף משרד התיירות נבחר זוכה בשם תומר ח. נכסי תיירות בע"מ. במשרד התיירות אומרים כי סכום הזכייה גדול פי חמישה ממחיר המינימום במכרז
מערכת ice |  2
מלון-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מלון ראשון בן 120 חדרים יוקם בישוב אבו גוש הסמוך לירושלים לאחר שבמכרז של רשות מקרקעי ישראל בשיתוף משרד התיירות נבחר זוכה בשם תומר ח. נכסי תיירות בע"מ. למכרז הוגשו 7 הצעות. במשרד התיירות אומרים כי סכום הזכייה, שהוא פי חמישה ממחיר המינימום במכרז, מעיד על כך שמדובר באזור אטרקטיבי לתיירות והפוטנציאל הכלכלי רב.
שר התיירות חיים כץ: "משרד התיירות בראשותי פועל לגיוון והגדלת ההיצע של חדרי האירוח ברחבי הארץ ובמיוחד במוקדי תיירות כמו ירושלים וסביבתה. המלון החדש יתרום לפיתוח התשתיות התיירותיות באבו גוש, יחבר את המבקרים לתרבות המקומית ויעודד את התיירות באזור".
יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל "אנו מברכים את חברת תומר ח. נכסי תיירות על זכייתם במכרז שבמסגרתו יוקם מתחם חדש למלונאות ונופש באבו גוש, אשר ירחיב את היצע חדרי המלון לאירוח ותיירות פנים ארצית ובינלאומית במרחב הסובב את ירושלים. למכרז הייתה היענות מרשימה ובסופו של דבר הוגשו 7 הצעות. הרשות תמשיך לפעול ליצירת מענים בתחומי התיירות והנופש לצד פתרונות דיור, מסחר, אנרגיה ותעסוקה".
 
המגרש ששווק במכרז זה מיועד למלונאות כחלק מתוכנית "אבו גוש-מתחם הטיגראט" הממוקמת בצדו המערבי של הישוב, בשטח התחום בדרך השלום (כביש 425), פינת רחוב עבד אל-רחמן ומתפרשת על כ-27 דונם.
המגרש הינו חלק ממתחם למבני ציבור ומלונאות במתחם המשטרה הבריטית (הטיגארט) וסביבתו. המתחם כולל שטח בהיקף של כ-14,800 מ"ר לתיירות ונופש בהיקף של כ-120 חדרי מלון, הכולל שני מבנים המיועדים לשימור, מצודת המשטרה הבריטית (הטיגארט) ומבנה הוילה. מבנים אלו מהווים נקודת ציון היסטורית בעלת חשיבות משמעותית במורשת האזור ולצידם יוקם מלון חדש; מצפון למגרש המלונאי תא שטח נוסף של כ-4 דונם המיועד למבנה המועצה וחלקו למסחר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין כמו ירושלים
    זהבה 03/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב ממש אחת הערים היפות בעולם עכשיו אף אחד לא מעז להגיע אליה
    סגור
  • 1.
    למה להכניס ראש בריא למיטה חולה? עיר בלי עתיד (ל"ת)
    Nsu4 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור