נדל"ן ותשתיות

130 יחידות דיור: אזורים תוביל את פרויקט ההתחדשות העירונית

חברת הנדל"ן זכתה במכרז הדיירים על הקמת פרויקט דיור ברחוב דרך חברון בירושלים. יתרון משמעותי: מיקומו המרכזי של הבניין על ציר הרכבת הקלה, עורק תחבורה מרכזי בבירה. המנכ"ל איל טישל: "הפרויקט ישדרג את איכות החיים בשכונה כולה"

מערכת ice | 
איל טישל (צילום ינאי אלפסי)
חברת אזורים הודיעה אתמול (ראשון) כי זכתה במכרז הדיירים ברחוב דרך חברון 114 בירושלים. במסגרת הפרויקט צפוי להיבנות בניין חדש, בתוכו כ-130 דירות חדשות. על מנת להקים את הבניין החדש צפויה חברת אזורים להרוס את 40 יחידות הדיור הקיימות בשטח כחלק ממהלך של התחדשות עירונית. 
הפרויקט ממוקם ברמת רחל, סמוך לרחובות עין גדי, רבדים ואשר וינר. יתרון נוסף ומשמעותי לפרויקט הוא מיקומו על ציר הרכבת הקלה של ירושלים, המאפשר תזוזה נוחה בין שכונות העיר ויציאה ממנה. המתחם יתווסף לשורת פרויקטים של החברה באזור: פרויקט נוסף באותו הרחוב, ופרויקט נוסף ברחוב שלום יהודה. 
 
"אזורים רואה בעיר ירושלים מוקד חשוב לפעילותה", מסר מנכ"ל חברת אזורים, איל טישל, "זוהי זכות גדולה עבורנו לקבל את אמון דיירי המתחם ולהוביל פרויקט משמעותי שישדרג את איכות החיים בשכונה". חברת אזורים מתמקדת בין היתר בתחום ההתחדשות העירונית. לחברה כ-70 פרויקטים בשלבים שונים, במסגרתם צפויות להיבנות כ-27,000 יחידות דיור. לדבריה, תחום ההתחדשות העירונית הוא מנוע צמיחה אסטרטגי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה