נדל"ן ותשתיות

מהפכת החשמל בישראל: הפרויקט ההיסטורי שישנה את פני הערים בארץ

פרויקט היסטורי יצא לדרכו בנוף הגליל, במסגרתו עמודי החשמל בעיר יורדו, ובמקומם יוטמנו כבלים באדמה, מה שישפר משמעותית את הנוף בעיר, אך חשוב מכך - התקלות באספקת החשמל שנובעות בעיקר בחורף בעקבות סופות, יופחתו משמעותית
מערכת ice | 
עמודי חשמל (צילום shutterstock)
פרויקט היסטורי, לא פחות מכך, בכל הנוגע לחשמל בישראל יוצא לדרך בעיר נוף הגליל, שם החליטו להיפרד מכל עמודי החשמל בעיר, שמסתירים את הנוף. הפרויקט הנדיר מבוצע על ידי משרד האנרגיה וחברת החשמל, בהובלתו של ראש העיר המוערך רונן פלוט.
על פי דיווח של "וואלה", אתמול (שני) למעשה נערכה כבר ההשקה של הפרויקט ההיסטורי בישראל, בטקס חגיגי שנערך בהשתתפות שר האנרגיה והתשתיות, אלי כהן, ראש העיר, רונן פלוט ומנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר. במסגרת הפרויקט, כבלי המתח הגבוה בעיר יוטמנו באדמה, ועמודי החשמל הישנים יפונו מהמקום.
 
בכך, פני העיר ישתנו משמעותית גם בפן של היופי והנוף, אך חשוב מכך - התקלות באספקת החשמל שנובעות בעיקר בחורף בעקבות סופות, יופחתו משמעותית. אגב, בנוף הגליל כבר ישנו פרויקט חדש, במסגרתו תקום שכונה חדשה שנמצאת כעת בבנייה, בה כבר התחילו לבנות בצורה הזו, כאשר מטמינים את כבלי החשמל באדמה ממש כמו מערכות התקשורת והסיבים בישראל. 
רונן פלוט אמר בטקס כי "מדי חורף התרגלנו להפסקות באספקת החשמל, אבל זאת לא גזירה שנפלה משמיים. הרשת התת קרקעית תשים סוף לתקלות הנגרמות מפגעי מזג האוויר וגם תשפר את נראות העיר בעצם הסרת עמודים שמסתירים את הנוף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה