נדל"ן ותשתיות

מלונות חדשים ואלפי דירות: אלו הערים שעומדות לעבור מהפך

שורה של מכרזי קרקע למגורים בהיקף של כ-8,200 יח"ד בסך הכל, בכל רחבי הארץ מתוכן אלפי יח"ד  במסלול "מחיר מטרה". בין הערים בהן מתפרסמים המכרזים: בית שאן, כרמיאל, מגדל העמק , ירושלים, קרית גת וערד
מערכת ice | 
מלון-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בשורה לציבור רגע לפני ערב חג הפסח רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון מפרסמים שורה של מכרזי קרקע למגורים בהיקף של כ-8,200 יח"ד בסך הכל, בכל רחבי הארץ,  מתוכן אלפי יח"ד  במסלול "מחיר מטרה".
כמו כן, יעלו כמה מכרזים לתעסוקה ומלונאות. בין הערים בהן מתפרסמים המכרזים: בית שאן, כרמיאל, מגדל העמק , ירושלים, קרית גת וערד. מדובר בשורה של צעדים שתגבר את הביקוש באיזורים הללו ויתנו מענה ופתרון בשורה של היבטים.
 
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף: ״אנחנו ממשיכים לפעול לפתרון מצוקת הדיור לצד המאמצים לשימור הרצף התפקודי ויבוא פועלים מחו״ל. שיווקם של כ-8,000 יח"ד חדשות, הוא בשורה נוספת של משרד הבינוי והשיכון בשיתוף פעולה מלא עם רשות מקרקעי ישראל, במטרה לעודד פתרונות לדיור, תעסוקה, מסחר ותיירות״.
יעקב קוינט מנהל רשות מקרקעי ישראל: "ההיקף הגדול של הקרקעות שאנו מוציאים היום לשיווק  הם בשורה לענף הנדלן וצפויים להגדיל משמעותית את היצע יח"ד ושטחי התעסוקה ויתנו מענה לצורך בקרקעות למגורים בכל רחבי הארץ. חלק גדול  מהמכרזים הם  במסלול מחיר מטרה ומהוים בשורה בכך שצפויים להביא אלפי יח"ד לשוק ולתת מענה לאלפי משפחות וצעירים מחוסרי דיור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה