נדל"ן ותשתיות

אב-גד בדרך להכנסות של 56 מיליון שקל: פרויקט חדש בשרון

חברת הנדל"ן מעדכנת על קבלת היתר לביצוע פרויקט ברח' אנילביץ' 7 ו-9 בעיר. על הפרק: הריסת שני מבני מגורים של 12 יחידות דיור - לטובת הקמתם של חדשים שצפויים לכלול 36 יחידות דיור, לרבות מרתף וחניות

מערכת ice | 
התחדשות עירונית-אילוסטרציה AI
חברת אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית, מעדכנת היום (חמישי) על קבלת היתר לביצוע פרויקט ברח' אנילביץ 7 ו-9 פתח תקווה. היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ-56.6 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) והיקף ההוצאות הצפויות של החברה הינו כ-44.6 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).
במסגרת הפרויקט ייהרסו שני מבני מגורים בעלי 12 יחידות דיור, במקומם יוקמו 2 מבני מגורים חדשים בני 8 קומות המכילות 36 יחידות דיור, בתוספת קומות מרתף וחניות.
 
מעבר לפרויקט זה החברה מעדכנת על פרויקטים נוספים שקיבלו היתרים לצאת לדרך. פרויקט בתחילת החודש אושר לתב"ע בפרויקט פינוי-בינוי לבניית שכונה חדשה בלב השרון, שכונת אלי כהן בתל מונד. לפי התכנון יוקמו 10 מבני מגורים אשר יכילו 370 יחידות דיור, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט עומד על כ-857 מיליון שקל.
לאחרונה חברת אב-גד דיווחה כי הושלם ונחתם הסכם המסגרת עם בית ההשקעות הפניקס להשקעה עד לסך מצטבר של כ-400 מיליון שקל עבור השקעה בפרויקטי החברה. היו"ר מיכאל (מיכי) רצון בירך אז: "חתימה על הסכם המסגרת הנוכחי עם הפניקס מהווה הבעת אמון בחברה, ומאפשר להרחיב את פעילותה העסקית, וכן להגדיל את היקף הפרויקטים העתידיים תוך זיהוי וניצול הזדמנויות בשוק, גם בעת הנוכחית".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה