נדל"ן ותשתיות

מישורים מוכרת את הנכס בניו-פורט: "התנהלות פיננסית אחראית"

החברה השלימה את מכירת הנכס אשר הוחזק באמצעות שותפות ייעודית המוחזקת בשיעור של כ-60%. התמורה מסתכמת בכ-28.5 מיליון דולר. תפוסת הנכס בזמן הקניה עמדה על כ-55% בלבד, ולאחר שנתיים הנכס עמד על כבר תפוסה של כ-95%. המנכ"ל אלון וקסמן: "היכולת ליישם את האסטרטגיה משקפת את עוצמת הפורטפוליו שלנו"
מערכת ice | 
אלון וקסמן (צילום ליאת פדרמן, shutterstock)
מישורים, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, נמצאת בשליטתו של איש העסקים הקנדי אלכס שניידר ומנוהלת ע"י המנכ"ל אלון וקסמן והיו"ר אמיר תמרי, הודיעה היום (חמישי) על השלמת מכירת נכס מסחרי בעיר ניו-פורט שבמדינת וירג'יניה בארה"ב, אשר הוחזק באמצעות שותפות ייעודית המוחזקת בשיעור של כ-60% על-ידי מישורים. התמורה בגין מכירת הנכס מסתכמת בכ-28.5 מיליון דולר, והתזרים הפנוי ממכירת הנכס מסתכם בכ-13 מיליון דולר (חלקה של מישורים הוא כ-60%).
המרכז המסחרי הנמכר, בהיקף של כ-31,680 מ"ר בנוי על קרקע בשטח של כ-117.360 מ"ר, נרכש במזומן בשנת 2016 בתמורה לכ-10.5 מיליון דולר, ולאורך השנים בוצעו בו השקעות נוספות בהיקף של כ-4 מיליון דולר. תפוסת הנכס בזמן הקניה עמדה על כ-55% בלבד, ולאחר שנתיים הנכס עמד על כבר תפוסה של כ-95%. שווי הנכס בספרי החברה הסתכם לכ-27.7 מיליון דולר (חלק החברה כ-16.4 מיליון דולר).
 
כחצי שנה לאחר רכישת הנכס, מישורים ביצעה מימון מחדש בגובה של כ-10 מיליון דולר כאשר בשנת 2018 החברה הגדילה את המימון על הנכס לכ-15.5 מיליון דולר ומישורים קיבלה את חלקה ביתרה עודפת. לאחר מכירת הנכס, לחברה יש כיום 11 נכסים בארה"ב המנוהלים על ידי מטה החברה במיאמי פלורידה בניהולו של שותף מישורים ארה"ב, מארק גולד.
מרבית הנכסים הנרכשים הינם מרכזים מסחריים פתוחים, הממוקמים בסמוך לערים מתפתחות ומוכרות באזור דרום מזרח ארה"ב. מומחיות החברה מתבטאת ברכישת נכסים בשיעור תפוסה נמוך והשבחתם על ידי העלאת שיעור התפוסה באופן משמעותי, בפרק זמן קצר – בינוני ובהתאם העלאת ה-NOI מהנכס וחיזוק התזרים.
אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים, מסר: "אנחנו מעדכנים היום על השלמת עסקה בארה"ב, התואמת את אסטרטגיית החברה להשבחת נכסים ומכירתם במועד ובעיתוי הנכונים. היכולת של מישורים ליישם אסטרטגיה זו גם בתקופה בה תהליכי המכירה מתארכים משקפת את עוצמת הפורטפוליו שלנו, ואנו ממשיכים לפעול בהתאם לאותה אסטרטגיה ומייעדים את התמורה הפנויה בגין מכירת הנכס בניו-פורט לבחינת אפשרות של רכישת נכס חדש בארה"ב שהינו בעל פוטנציאל השבחה. נמשיך לפעול כל העת להרחבה וטיוב של פורטפוליו הנכסים שלנו, תוך שמירה על התנהלות פיננסית אחראית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה