נדל"ן ותשתיות
רכבת ישראל בבשורה משמחת: התחנה בעיר הזו שודרגה במיליונים
משרד התחבורה ורכבת ישראל השלימו את שדרוגה של תחנת הרכבת בבית שמש, בעלות של יותר מחמשה מיליון שקלים. השרה רגב: ''שדרוג התחנה המספקת לתושבי בית שמש והסביבה חיבור מהיר ונוח לגוש דן הוא חלק ממדיניות לשיפור השירות בתחנות הקיימות ופיתוח תחנות וקווים חדשים''
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, באמצעות רכבת ישראל, השלים לאחרונה שדרוג מקיף של תחנת הרכבת בית שמש, בעלות כוללת של יותר מחמישה מיליון שקלים. התחנה המחודשת מעניקה לנוסעים חווית המתנה נוחה ונעימה, ומשפרת את זרימת הנוסעים והנגישות בתחנה.
שדרוג תחנת בית שמש כלל את חידוש אולם הנוסעים, שיפור הנגישות, קירוי הרציפים ושדרוג המעבר התת-קרקעי. במסגרת שיפוץ אולם הנוסעים הוחלפה התקרה האקוסטית והותקנו ריצוף חדש וחיפויי קירות מעודכנים. לצורך שיפור הנגישות, הורחבה הרמפה המחברת בין אולם הנוסעים לרציף מס' 1, והותקנו מדרגות חדשות העומדות בתקן נגישות עדכני.
במסגרת העבודות שודרג גם המעבר התת-קרקעי המחבר בין הרציפים: נוספה בו תקרה אקוסטית, חודשו חיפויי הקירות, ושודרגו מערכות הבטיחות, כולל מערכות כיבוי אש ומרחב מוגן. בנוסף, חודש הקירוי ברציפים למתן הצללה בעונות החמות ומחסה בגשמים.
תחנת בית שמש מצטרפת לשורת תחנות ברחבי הארץ שעוברות בימים אלו מתיחת פנים כחלק ממדיניות משרד התחבורה להיערכות למגמת הגידול הדרמטית במספר הנוסעים, שמספרם צפוי להגיע לכ-300 מיליון עד שנת 2040. לאחרונה שודרגו גם תחנות רחובות ובאר יעקב (בעלות כוללת של כ-29 מיליון שקלים), ובקרוב תחל עבודת שדרוג רחבת היקף גם בתחנת אשדוד.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב: "שדרוג תחנת בית שמש, המשרתת את תושבי העיר והעובדים בה ומספקת להם חיבור נוח ומהיר לגוש דן ולכל חלקי הארץ, הוא חלק ממדיניות כוללת שאנחנו מובילים במשרד, בשיפור השירות בתחנות הקיימות בנוסף לפיתוח תחנות וקווים חדשים. כל תחנה, בכל עיר ויישוב, צריכה להעניק לנוסעים חוויה נעימה, נוחה ובטוחה, וכמובן נגישות מלאה. נמשיך להשקיע בפיתוח ושדרוג רשת המסילות הארצית שלנו, מקריית שמונה ועד אילת - כי זהו הפתרון היחיד שיוציא אותנו מהפקקים."
מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "בהובלת השרה רגב, משרד התחבורה מקדם מדיניות ברורה של עידוד השימוש בתחבורה הציבורית, על כל מרכיביה, ובראשם הרכבת. כחלק מחזון 'מחברים את ישראל' של שרת התחבורה, הנענו תנופת פיתוח חסרת תקדים ברשת המסילות הארצית, ובמקביל אנו משקיעים גם בתחנות הקיימות. השקעה בתחנות היא מפתח להנגשת השירות, שיפור חוויית הנסיעה והעלאת אמון הציבור בתחבורה הציבורית. תחנת בית שמש היא דוגמה לאופן שבו אנו פועלים לשיפור השירות גם בפרטים הקטנים, למען כלל הנוסעים."
יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל, עו"ד משה שמעוני: "לצד מיזמי פיתוח ענפים שאנו מבצעים ברחבי הארץ, אשר יחברו את מדינת ישראל באמצעות רשת מסילות מתקדמת, חשוב לנו גם לשפר את השירות הקיים עבור הנוסעים. בין היתר, אנו משדרגים את נראותן של מגוון תחנות ומוסיפים שירותים שינעימו את חווית ההמתנה בתחנה."
עוד ב-
מנכ"ל רכבת ישראל, שיקו זנה: "אני גאה לעמוד בראש חברה שמעניקה שירות לכ-70 מיליון נוסעים בשנה, אשר רואה כל נוסע ונוסע ומשקיעה מלאכת מחשבת בהתאמת חוויית הנסיעה. אנחנו משפרים את נראות התחנות, מרחיבים את שירותי הדוכנים, רוכשים קרונות חדשים - והכול כדי לשפר את חוויית הנסיעה וההמתנה כאחד."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



