נדל"ן ותשתיות

השבוע של מגוריט: חתמה על עסקאות בהיקף של רבע מיליארד שקל

הקרן הפועלת בתחום הדיור להשכרה ארוכת טווח, חורטת את שמה על עסקאות לרכישת 90 דירות חדשות בירושלים, רמת השרון ובת-ים. שלושת העסקאות הן בפרויקטים המיועדים לאכלוס מיידי. יו"ר קרן מגוריט: "נמשיך להוביל את מהפכת שוק השכירות"
מערכת ice |  1
דירות (צילום מערכת אייס)
קרן הריט למגורים "מגוריט" חותמת יומיים חלומיים: לאחר שפתחה את יום ראשון בשבוע עם עסקה לרכישת 36 יח"ד ברמת השרון (98.5 מיליון שקל) ביום שני כבר דיווחה קרן מגוריט על 2 עסקאות נוספות - 27 יח"ד בירושלים (59 מיליון שקל) ועוד 27 יח"ד בבת-ים (71 מיליון שקל). בסך הכול, מדובר בעסקאות לרכישת דירות בהיקף של 230 מיליון שקל. כל הדירות מיועדות להשכרה ארוכת טווח ולאכלוס מיידי.   
ברמת השרון, העסקה של מגוריט נוגעת לפרויקט פינוי-בינוי ברחוב החלוץ 21. שם יוקמו 4 מבנים בסדר גודל של 26 עד 31 קומות עם כ-600 יח"ד. 36 מהדירות בפרויקט שייכות, כעת למגוריט שתעמיד אותן באופן מיידי להשכרה בשוק החופשי. מדובר בדירות הממוקמות בקומות הגבוהות של מגדלים מודרניים חדשים, דירות בנות 4 ו- חדרים 5, בשטח ממוצע של 106 מ"ר ועם מרפסת שמש גדולה בשטח של 22 מ"ר.    
בירושלים, 27 הדירות שרכשה קרן מגוריט הן בפרויקט המלהיב שמעל קניון רמות הידוע, פרויקט שלמעשה נמצא כבר בשלבי בניה מתקדמים ועתיד להתאכלס כבר בחודש יולי. שם תמהיל הדירות שרכשה מגוריט נע בין 3-5 חדרים. בבת ים, מגוריט רכשה 27 דירות בנות 4-5 חדרים עם מרפסות גדולות בקומות העליונות של הפרויקט היוקרתי. כל הדירות מיועדות לאכלוס מיידי.
נושאי הלפיד של שוק השכירות בישראל
לאחר יומיים של פעילות מואצת בשוק הדירות, לארז רוזנבוך, יו"ר מגוריט, היו את הדברים הבאים לומר: "אנו ממשיכים לבסס את מגוריט כבשורה בשוק השכירות למגורים בישראל, לא רק לציבור השוכרים כי אם גם לציבור המשקיעים. אנו ממשיכים לפעול לפי המודל שלנו שמאפשר לנו לנצל את יתרונות הקרן ברכישה מרוכזת של מספר גדול של דירות במחירים אטרקטיביים, כדי להגדיל את מלאי הדירות ולהוביל את שוק השכירות המוסדית בישראל".
רוזנבוך המשיך והתייחס גם למשקיעים המוסדיים ולרגולציות הממשלתיות בתחום: "בעת האחרונה אנחנו שומעים על גופים גדולים ורבים שבוחנים השקעות בתחום המגורים להשכרה בישראל שאותו אנו מובילים. מגוריט תמשיך לקדם את מהפכת שוק השכירות כאלטרנטיבה ראויה לרכישת דירה. שוק השכירות בישראל מתפתח, ואנו מקווים כי הממשלה תקדם מיסוד של התחום באמצעות רגולציה התומכת בעידוד שוק חשוב זה". 
"אנו שמחים מאוד על העסקאות האחרונות, אשר צפויות להניב לנו תזרים מיידי", מספר מתי דב, מנכ"ל מגוריט. "אנו פועלים בדינמיות רבה ובוחנים במקביל מספר רב מאוד של עסקאות באזורי ביקוש, וזאת מתוך הבנה ששוק המגורים בישראל יציב ואיתן מחד, ומאידך, הביקוש לשכירות רק הולך ומתחזק, כך שהמוצר  של שכירות ארוכת הטווח יהפוך לאלטרנטיבה מועדפת לציבור נרחב", הוסיף דב.
עם השלמת שלושת העסקאות הללו, וכשברקע עוד פרויקטים עתידים להצטרף במהלך השבועות הקרובים, מלאי הדירות המניבות של מגוריט יצמח עד לכדי כ-500 יח"ד - כולן ממוקמות באזורי ביקוש. בשקלול דירות מניבות המושכרות לדיירים ושל דירות בשלבי בנייה ותכנון, מצבת הדירות בחזקת מגוריט עומדת כעת על כ-1,500 יח"ד להשכרה ארוכת טווח. למגוריט לא פחות מ-27  פרויקטים בפרישה רחבה - 5 פרויקטים בתל אביב, 5 פרויקטים בבירה, 2 פרויקטים בהרצליה, וכן פרוייקטים בגבעת שמואל, פתח תקוה, קרית אונו, גני תקוה, רמלה, יהוד, רמת גן, בני ברק, אשדוד, ראשון לציון, באר יעקב, חולון, רמת השרון ובת ים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיקימאוס
    דולי 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברמוביץ יהיה בטלוויזיה בעיתונות ובכל מקום הרבה אחרי שתעוף מהכנסת מיקימאוס פוסטמה...לקקן תחת....ביי הוק וביי קוק.....תתפוצץ!!!!!!!!
    סגור