נדל"ן ותשתיות

בנק ירושלים יבנה סניף מרכזי בסכום של 12 מיליון שקל

הבנק ישכור במתחם שטח של למעלה מ-300 מ"ר תמורת 12 מיליון שקל ל-15 שנים. מנכ"ל הבניין עופר נמרודי: "הבעת אמון של הקהילה העסקית במתחם"
מערכת ice |  1
מתחם ה-BBC הכשרת היישוב (צילום יחצ)
בנק ירושלים עתיד לפתוח סניף מרכזי במתחם ה-BBC בדומה לחברות פיננסים נוספות שעשו זאת בעבר כמו מיטב-דש, ישראכרט, wobi ו-MAX. בסוף השבוע האחרון, מנכ"ל בנק ירושלים גיל טופז ומנכ"ל הכשרת הישוב עופר נמרודי חתמו על חוזה שכירות ארוך טווח לתקופה של 15 שנים תמורת כ-12  מיליון שקל שבמסגרתו בנק ירושלים ישכור שטח של כ-312 מ"ר.
מתחם הכשרת היישוב ב BBC כולל 3 מגדלים. הראשון הוא מגדל הכשרת היישוב המתנשא לגובה של 40 קומות וכבר מאוכלס, השני הוא מגדל C בן 52 קומות; והשלישי - קומפלקס רפואי מודרני בן 20 קומות שמיועד לחברות בתחום הרפואה, מעבדות וקליניקות, ובו יוקם גם מרכז גריאטרי מתקדם. לאורך קומת הקרקע של שלושת המבנים יהיה סטריפ מסחרי שיכלול  כ-4,000 מ"ר.
עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב מתייחס לעסקה ואומר כי "הבחירה של בנק ייחודי ומוביל כמו בנק ירושלים לצאת ממרכז האוכלוסייה ולפתוח סניף חדש ומרכזי באזור תעסוקה, היא הבעת אמון של הקהילה העסקית והפיננסית במתחם ה-BBC ובשורה משמעותית לעסקים הנמצאים במתחם. בשנים האחרונות הפך אזור התעסוקה של בני ברק לאחד ממתחמי העסקים האטרקטיביים והמתחדשים בגוש דן, לאחר שבעבר התאפיין כאזור של מוסכים ובתי מלאכה . גם כעת אנו יכולים לראות זאת על פי הביקושים הגבוהים לשטחי משרדים במגדלי הכשרת היישוב. חברות רבות כמו הכשרת היישוב עצמה , בנק לאומי, בית ההשקעות מיטב דש, חברות הייטק דוגמת eToro ו-Viber, תקשורת, ביטוח ופיננסיים העתיקו את מקום מושבם בשנים האחרונות למתחם ה-BBC, בין היתר בשל היתרונות שלו :  המחירים האטרקטיביים שהוא מציע בשכירות וקניה מול רמת גן ותל אביב, ההנחות בארנונה שמעניקה עיריית בני ברק לחברות הלוקחות שטחים גדולים וכמובן  הסמיכות לציר ותחנת הרכבת הקלה העתידית ובקרבת נתיבי איילון וכביש 4".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה שלמה ואני עדיין לא יודע
    אלכס 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיזו עיר הסניף המרכזי של בנק ירושלים ייפתח
    סגור