נדל"ן ותשתיות

למען האוכלוסייה המבוגרת: מכרז להקמת 250 יחידות דיור מוגן בשכונת פסגת זאב בירושלים

כחלק מתוכנית מתאר מקומית, מפרסמת רשות מקרקעי ישראל מכרז מקוון להקמת 250 יחידות עבור דיור מוגן בשטח של כ-7,000 מ"ר, בשכונת הטבעת שבצפון הבירה 

מערכת ice | 
שכונת פסגת זאב בירושלים (צילום Avner (מתוך ויקיפדיה))
פסגת זאב מקדמת הקמת אכסניה גם לאוכלוסייה המבוגרת. רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) מפרסמת מכרז מקוון להקמת מאות יחידות דיור מוגן בשכונת פסגת זאב בצפון ירושלים. המכרז הוא חלק מתוכנית מתאר מקומית בירושלים (101-0317149) שצ"פ ודיור מוגן, המתפרסת על שטח כולל של 16 דונם ושואפת לעשות שימוש בשטחים אשר הוגדרו לשימוש כלל עירוני באחת השכונות  הגדולות בבירה
המכרז מבקש להוסיף לשכונה 250 יחידות דיור מוגן על פני שטח של 6,911 מ”ר, המתפרש על פני הרחובות דוד ניב והאלוף עוזי נרקיס. כמו כן, מתוכננת במסגרת התוכנית גם הקצאת שטחים ציבוריים פתוחים במפלס ניר דוד, ושטחים פתוחים לאורכו של רחוב האלוף עוזי נרקיס - וזאת במטרה לתת מקום לפיתוח הנופי בשולי הדרך. במסגרת המכרז מזמינה רמ"י את ציבור היזמים והקבלנים להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה לפרק זמן של 98 שנים, עם אופציה להארכה של 98 שנים נוספות.
המכרז הנוכחי מצטרף לתוכנית מתאר רחבת ההיקף בהובלת עיריית ירושלים לפיתוח שכונת זאב בהשקעה כוללת של כ-350 מיליון שקל. במסגרת התוכנית, יתווספו לשכונה בין היתר כ-900 יחידות דיור, המרחב הציבורי ישודרג באמצעות הקמת פארק טבע עירוני וטיילת ארוכה, יפתחו מרחבים מסחריים חדשים ומערך התחבורה הציבורית ישודרג גם הוא עם הארכת הקו האדום של הרכבת הקלה והקמתו של חניון גדול.
פסגת זאב נוסדה בשנות ה-80 והיא קרויה על שמו של זאב ז'בוטינסקי. השכונה מחולקת לחמישה תתי-שכונות - פסגת זאב מרכז, צפון, דרום, מזרח ומערב - והיא מונה כ-50 אלף תושבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה