נדל"ן ותשתיות

ג'ון טרבולטה מוכר את דירת הנופש במיין תמורת 5 מיליון דולר

כוכב הסרט "גריז" מוכר את אחוזת הנופש בה התגורר עם אשתו השחקנית שהלכה לעולמה קלי פרסטון. הנכס מכיל 20 חדרים בשטח של כ-1,000 מ"ר ועם קו ישיר לאוקיינוס האטלנטי
מערכת ice |  2
גון טרבולטה נפרד מהנכס (צילום צילום מסך אינסטגרם)
ג'ון טרבולטה מוכר את אחוזת הנופש שלו באי איסלסבורו השוכן במיין ומשקיף לאוקיינוס האטלנטי, תמורת 5 מיליון דולר הרוכש יוכל להנות מנוף בקו ראשון לים, מזח פרטי לכניסה למים עמוקים, 20 חדרים, 8 חדרי אמבטיה, בריכת שחייה וגישה שביל הליכה מיוער המתפרסים על שטח של 1,006 מ"ר. 
טרבולטה התגורר בה עם אישתו השחקנית קלי פרסטון שנפטרה ביולי האחרון בגיל 57 לאחר שנאבקה בשנתיים האחרונות בסרטן השד ושלושת ילדיו אלה, בנג'מין וג'ט שהלך לעולמו בשנת 2009 מהתקף אפילפטי בחופשת חג המולד.
בשנת 1991 הזוג רכש את הנכס שנבנה לראשונה בשנת 1903. המעצב כריסטופר ב. בושירס דאג לעצב את הנכס עם כניסתם למיין. על פי אתר "Celebrity Net Worth" הונו של טרבולטה מוערך ב-250 מיליון דולר, מלבד לאחוזת הנופש במיין ודירת מגוריו בשכונת ברנטווד שבלוס אנג'לס, בבעלותו אחוזה בקלירווטר שבפלורידה ליד מטה הסיינטולוגיה, ונכס נוסף בפלורידה בשכונת ג'ומבולייר, שכונה שהיא שדה תעופה פרטי למטוסים גדולים שם היה מהראשונים שרכש קרקע בשל היותו טייס חובב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קניה
    אילן 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי ג'ון תלווה לי ותוך 5 שנים אני אשיב לך את כל כספך.
    סגור
  • 1.
    איך זה עובד
    אילן 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנו פרטים,
    סגור