נדל"ן ותשתיות

שת"פ בין אאורה לשיבא: הנחות ברכישת דירות סמוך לבית החולים

חברת הנדל"ן אאורה בשיתוף פעולה עם בית החולים 'שיבא'. הרופאים והאחיות יקבלו הנחה משמעותית על דירות  מפרוייקטים בקרבת בית החולים. מנכ"ל אאורה: "נו יודעים שעוברים על צוותי הרפואה ימים לא קלים של לחץ ועבודה סביב השעון"
מערכת ice | 
פרוייקט אאורה (צילום division3)
אאורה בשת"פ עם בית החולים שיבא תל השומר, חברת הנדל"ן תציע לעובדים הנחות והטבות בהיקף מאות אלפי שקלים ברכישת דירות בפרויקטים במרחק של 12 דקות מבית החולים.
אאורה תעניק לסגל הרפואי ולעובדי בית החולים הנחות  ברכישת דירות בפרויקטים של החברה במרכז הארץ בקרבת בית החולים. במסגרת השת"פ, רופאי ועובדי שיבא שירכשו דירה בפרויקטים של אאורה ביהוד, ברמת גן, או בקריית אונו, יקבלו לצד ההנחות גם 20,000 שקל לשדרוג הדירה, חופשה במלונות קדמא, מצפה הימים או בראשית, הם יוכלו לשלם 20% במעמד הרכישה ואת יתר 80% בסמוך לאכלוס, וכן יקבלו 5% הנחה נוספים. ההטבה למחירי הדירות תקפה לתאריך 15.3, וההטבה לבתי המלון תקפה לשנה אחת.
מנכ"ל ובעלים חברת אאורה, יעקב אטרקצ'י כי: "אנו שמחים לצאת במבצע ייחודי לעובדי בית החולים שיבא ובני משפחותיהם. אנו יודעים שעוברים על צוותי הרפואה ימים לא קלים של לחץ ועבודה סביב השעון, תוך הקרבה אישית רבה. אנו רוצים להגיד להם תודה מקרב לב בשם חברת אאורה וגם בשם הציבור כולו, כולנו עומדים נפעמים לנוכח מסירות הנפש שלהם בהתמודדות עם מגפת הקורונה. מבין 45 הפרויקטים אותם מקדמת חברת אאורה, איתרנו יחד עם הנהלת בית החולים 4 פרויקטים איכותיים הנמצאים במרחק של 12 דקות נסיעה בלבד מבית החולים ובהם אנו מציעים הטבות – וזאת במטרה לאפשר לצוות בית החולים לשפר את איכות חייהם ולהגיע בזמן קצר לעבודה. נשמח לראות את עובדי ביה"ח מצטרפים למשפחת אאורה באחד מהפרויקטים שלנו ובתקווה כי בזכותם משבר הקורונה ייגמר בקרוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה