נדל"ן ותשתיות

'בני פאוזי שמשום' מתחזקת בשוק הקמעונאי ופותחת מרלו"ג ראשון במרכז

בעקבות העלייה הדרמטית בהיקף המכירות בשנה האחרונה, תקים קבוצת "בני פאוזי" מבעלי מותג "בלו" ונוספים מרלו"ג בכוכב יאיר בעלות של כ-3 מיליון ש"ח. המרכז ישתרע על שטח של 1,500 מ"ר וייפתח בראשית חודש אפריל
כפיר אדר | 
המרלוג החדש (צילום צילום עופר עברי)
קבוצת  'בני פאוזי שמשום', שבבעלותה מותג משקאות האנרגיה BLU ומגוון מותגים נוספים, פותחת בימים אלו מרכז הפצה לוגיסטי ראשון באזור המרכז, בכוכב- יאיר. מרכז ההפצה החדש הוקם בעקבות הצמיחה החדה בפעילות החברה בתחום השיווק במהלך 2020, ובמטרה לתת מענה מהיר לכ-1,500 לקוחות קצה באזור המרכז, מחדרה ועד אשדוד, ויחל לפעול מיידית בראשית  חודש אפריל.
מנכ"ל קבוצת 'בני פאוזי שמשום' ענאן שמשום: "אני מברך על התרחבות הפעילות שלנו באזור המרכז והקמת מרכז ההפצה החדש בכוכב יאיר. החזון שלנו מאז ומתמיד היה לצמוח יד ביד עם קהל לקוחותינו, תוך שמירה על מקצועיות ורמת שרות  מקסימלית. פתיחת מרכז לוגיסטי זה תסייע לנו להגדלת את מגוון המוצרים והזמינות באזור. המרכז החדש יעניק ללקוחותינו שירות איכותי ומענה מהיר ויאפשר לנו להמשיך לעמוד בביקוש, להגדיל את היקף הפעילות ונתח השוק".
"בנוסף לכך במתחם החדש אנו עתידים להעניק ללקוחותינו הפצה במודל 'הוואן סייל'. כך שכל מערך המכירות וההפצה יתנהל במודל חדש  של שיטת ההפצה, הזמנה ומכירה באותה עת. כשהמטרה היא להמשיך להתרחב, להגיע לעוד לקוחות פוטנציאליים ולמקסם את ההצלחה שלנו ושל לקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה