נדל"ן ותשתיות

האטה בנדל"ן? אזורים מכרה ברבעון הראשון פי 3 דירות מבשנה שעברה

עיקר המכירות של אזורים היו בבת ים ובתל אביב; מנכ"ל אזורים: "הרבעון הראשון לשנת 2021 מסמן עלייה משמעותית בביקושים בתחום הנדל"ן למגורים"
ניצן כהן | 
רון אבידן מנכ"ל אזורים (צילום תמר מצפי 3DVISION)
ברבעון הראשון של השנה נרשם בום של קניות בעולם הריטייל אבל נראה שהסגרים והריחוק החברתי גרמו לישראלים לצאת למסעות קניות של דברים גדולים יותר כמו דירות שהביאו את הרבעון הראשון לנקודת שיא בענף.
אזורים מחברות הנדל"ן הדומיננטיות בישראל דיווחה היום כי ברבעון הראשון של השנה רשמנה נקודת שיא בהיקף מכירת הדירות כשמכרה לא פחות מ- 451 דירות נמכרו בהיקף של כמיליארד שקל – זינוק של פי 3 לעומת היקף המכירות אשתקד.
רון אבידן, מנכ"ל החברה אמר: "אזורים ממשיכה להציג תוצאות מרשימות בהמשך לשנתיים האחרונות בה החברה מובילה את שוק הנדל"ן בהיקף המכירות. הרבעון הראשון לשנת 2021 מסמן עלייה משמעותית בביקושים בתחום הנדל"ן למגורים".
מחירה הממוצע של דירה ברבעון הראשון ל-2021 עמד על כ- 2.2 מיליון שקל, נתון המשקף עלייה משמעותית ביחס לרבעון המקביל אשתקד (2.058 מיליון) וביחס לרבעונים הקודמים.
מספר הדירות שמכרה החברה ברבעון זה עומד על 451 דירות, פי 3 ממספר הדירות שמכרה ברבעון המקביל אשתקד אשר עמד על 153 דירות, זינוק של כ-200%.
הפרויקטים שהשפיעו באופן המהותי ביותר על היקפי המכירות ברבעון הראשון לשנה הם פרויקט Moment בבת-ים עם הישג מרשים במכירה המקוונת הראשונה בעולם הנדל"ן, פרויקט Yarok בתל מונד ופרויקטים אחרים.
רון אבידן הוסיף: "הרבעון הראשון לשנת 2021 מסמן עלייה משמעותית בביקושים בתחום הנדל"ן למגורים. צבר הפרויקטים האיכותי והמגוון שהצגנו בתקופה זו מאפשר לנו לתת מענה לאותם ביקושים גדולים הקיימים בשוק מצד רוכשים פוטנציאליים מכל הסוגים, בין אם מדובר בזוגות צעירים, במשפרי דיור, משקיעים או תושבי חוץ".
עוד אמר אבידן, "תוצאות המכרזים האחרונים וכן הביקושים בשוק שהולכים וצוברים תאוצה אל מול מצוקת ההיצע החמורה, משפיעים במידה ניכרת על הגדלת הפער בין הביקוש להיצע וכתוצאה מכך, מצביעים על המשך של מגמת העלייה במחירי הדירות. כמו כן, האופטימיות מחזרת המשק לפעילות והערכת ציבור הרוכשים כי מחירי הנדל"ן רק יעלו, משפיעים גם הם על הביקושים ומגדילים את הפער אל מול ההיצע הקיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה