נדל"ן ותשתיות

צפו בהריסת המבנה הישן צמוד לאגם בפארק הלאומי ר"ג

נהרסו הבניינים הישנים ברמת גן פרויקט הפינוי בינוי של החברות צמח המרמן וסרוגו על גדות האגם בפארק הלאומי ברמת גן כולל 3 מגדלי מגורים יוקרתיים בני 16 קומות ובהם 180 יח"ד סרוגו: אנו נרגשים לצאת לדרך עם הפרויקט שהתחלנו לקדם כבר לפני כ-12 שנים. פינוי בינוי הוא בראש וראשונה פרויקט חברתי שמאפשר לדיירים לחיות בכבוד
אריאל נוי |  9
פרויקט THE LAKE ברמת גן. הדמיה: 3division (צילום ינאי אלפסי)
מתחם המגורים החדש THE LAKE שנבנה ממש על גדות האגם בפארק הלאומי ברמת גן יוצא לדרך: לאחר קבלת היתר, הרסו החברות צמח המרמן וסרוגו את הבניינים הישנים ברחוב אחד העם 50-62 רמת גן, שבמקומם ייבנה הפרויקט היוקרתי. עם סיום ההריסה החברות צפויות להתחיל בעבודות הפיתוח בשטח, כשהצפי לאכלוס הוא בעוד כ-4 שנים. לפי ההערכות, הפרויקט יניב הכנסות בהיקף 460 מיליון שקל.
פרויקט THE LAKE הוא פרויקט פינוי בינוי שבמסגרתו ייהרסו 3 שיכונים בני 2-3 קומות ובהם 45 דירות, ובמקומם ייבנו 3 מגדלי מגורים יוקרתיים בני 16 קומות ובהם 180 יח"ד שיציעו נוף פתוח לפארק ולאגם.
תמהיל הדירות בפרויקט מגוון: דירות 3 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים 5 חדרים ופנטהאוזים מפוארים בני 5-6 חדרים עם נוף לאגם.  על התכנון אחראי משרד יסקי אדריכלים. בפרויקט נמכרות דירות 5 חדרים החל מ-3.29 מיליון שקל.
ראול סרוגו, נשיא התאחדות בוני הארץ ומנכ"ל משותף בחברת סרוגו, שהיה מיוזמי הפרויקט ציין "אנו נרגשים לצאת לדרך עם הפרויקט שהתחלנו לקדם כבר לפני כ-12 שנים. פינוי בינוי הוא בראש וראשונה פרויקט חברתי שמאפשר לדיירים לחיות בכבוד, ומתאפשר רק בזכות תהליך של יצירת אמון ואף חברות בין היזם לדיירים המתפנים. המיקום הזה, ממש על גדות הפארק והאגם, מבטיח שפוטנציאל ההשבחה של הדירות בפרויקט יהיה גבוה יותר מאשר דירות באזורים אחרים בעיר ובכלל. ה
לדברי סרוגו, פוטנציאל של תהליכי התחדשות עירונית הוא של כמיליון דירות חדשות במרכזי הערים, בלב אזורי הביקוש. "ברור לכולם שהוצאה לפועל של פרויקטים של פינוי בינוי תוך הסרת החסמים יגדיל את היצע הדירות וישפיע על מיתון עליית מחירי הדירות באזורים אלה".
עוד הוסיף כי "החסם העיקרי נמצא אצל הרשויות המקומיות בשל העדר תשתיות ותקציב לבנות אותן. על כן, ככל שממשלת ישראל תשכיל לעודד ראשי רשויות לאשר דירות בהתחדשות עירונית ע״י הסכמי גג מיוחדים שיזרימו להן תקציב לבניית התשתיות וכמובן רפורמה בארנונה שתמנע מהן הפסדים בתקציב השוטף, כך יבנו יותר ויותר פרויקטים חדשים בלב אזורי הביקוש מה שיתרום למאמץ הלאומי למיתון עליית מחירי הדירות".
פרויקט THE LAKE נהנה מצמידות  לפארק הלאומי.  עיריית רמת גן השקיעה בפיתוח הפארק ובשדרוגו עשרות מיליוני שקלים. הפארק מציע אטרקציות כגון: בית ספר לרכיבה על סוסים, גן פרחים, אוסף הפסלים הגדול ביותר של קדישמן, אמפיתאטרון, חורשות אקליפטוסים, מוזיאון האדם והחי, מתחמי כושר ומשחקים, טיילת, מתחם כדורעף חופים, "שביל חורשת האקליפטוס ע"ש נעמי שמר", מסלול כושר קרבי והכנה לצה"ל ועוד.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    זה הבניינים שקשורים לשאמה?
    חרד למדינתו 08/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני הבחירות המיניציפאליות ברמת גן פורסם תחקיר ובו התברר כי לשאמה ומשפחתו עשרות דירות באזור, האם מישהו בודק אם מודבר באותו פרוייקט? ובעניין איכות הסביבה, המים שמתיזים שם על האבק הנוראי עולה לשמיים סביב השעון כנראה במשך שבועות זה כוסןת רוח למת מעבר לזה שזה זבוז מים נוראי. הגיע הזמן למצוא שיטות אחרות.
    סגור
  • 6.
    לא הבנתי את הלפני ואחרי. הזוויות שונות (ל"ת)
    איילת 08/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    הזמנת כרטיס כניסה
    סאלי פאן 08/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקשה לכרטיס כניסה לתערוכת אקלימה
    סגור
  • 4.
    די מספיק
    אזרח רמת ה גני 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מר כרמל שאמה הכהן ומדפחתו בקצב הזה תגיעו גם לקברו של אבי העיר מ אברהם קרינצי די מספיק הרסתה את העיר הכל מוזנח במיוחד ניקיון העיר היכן מנהל אגף תברואה וסגנו יקי שקיבלל רכב חדש על חשבון תושבי העיר פעם היה הרכב הירוק בסוף יום העבודה חונה במרכז העיר כעת הרכב נוסע בסיוםם יום העבודה לביתו של אחד ממנהלי האגף מכ מר שאמה הכהן מספיר מספיק עוד כתבות בדרך אולי זה יעשה סוץף אנו מחכים במהרה לבחירות הקרובות מר שאמה תעשה סיור בעיר ותבין אתה משחק אותה דאסור לעשות תמא מצד שני מד משפתחה חוגגת על זה פרעוה יותר חכם ממך תן לנו מנוחה תעזוב את התפקיד ועיר הגנים תהיה הפרח בגני מחלקת גינון חלשה מדרכות שבורות כם מח שרואה את תגובי דיחזק את דברי שבת שלום.
    סגור
  • ברצינות
    emily 08/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די מספיק תחזור לכיתה ג' ללמוד לכתוב אחר כך תגיב, בתקוה שאתה מבין מה כתבתי פה...
    סגור
  • 3.
    "ממש על גדות האגם"
    אריה מכפר סבא 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אז מה אם זה בפועל (למזלנו של כולנו) בעצם ככמה מאות מטרים מהאגם עצמו. מה חשובה האמת כשאפשר לשקר ולפרסם
    סגור
  • זה מה שנקרא אל תיתן לעובדות לבלבל אותך. (ל"ת)
    גיל 08/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    פעם האדמות היו שם בגרושים.
    ברוך 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שהיה לו שכל קנה מול כפר המכביה.
    סגור
  • 1.
    כרמל שאמה
    חיים 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מעניין בכמה מיליונים הפרוייקט יעךה את רכוש ראש העיר שאמה ומשפחתו . הכל אינטרסים אישיים. הון שלטון!!!!!
    סגור