נדל"ן ותשתיות

מתחם שרונה לוהט: אלו החברות ששכרו קומות בפרויקט היוקרה

מליסרון ואפי נכסים חתמו על הסכמי שכירות חדשים בפרויקט היוקרה לנדמרק. החברות השכירו ל-Optibus ו-Fundbox כ- 14,000 מ"ר בעסקאות הנאמדות יחד בכ-200 מיליון שקל לתקופה הראשונה
אור בוקר | 
הדמיית הפרויקט בשרונה (צילום ישר אדריכלים)
מליסרון ואפי נכסים ישכירו לחברות ההייטק Optibus ו-  Fundbox כ- 14,000 מ"ר (חמש קומות) בפרויקט LANDMARK, המוקם בתל אביב, בעסקאות הנאמדות יחד בכ- 200 מיליון שקל. שתי חברות הטכנולוגיה חתמו על הסכם עם החברות מליסרון ואפי נכסים, המחזיקות בחלקים שווים בפרויקט Landmark, הסמוך למתחם שרונה בתל אביב.
Optibus תשכור את שלוש הקומות העליונות במגדל A, בשטח של כ-8,250 מ"ר וכ-35 חניות לתקופה של 5 שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות. אופטיבס גייסה בחודש מרץ האחרון 107 מיליון דולר בסבב גיוס שלישי בהובלת הקרנות Insight Partners ו-Bessemer Venture Partners.
Fundbox תשכור 2 קומות במגדל A בשטח של כ-5,800 מ"ר ו-70 חניות לתקופה של 6 שנים עם אופציה לארבע שנים נוספות. חברת הפינטק הישראלית גייסה בתחילת דצמבר 100 מיליון דולר בסבב D על פי שווי של 1.1 מיליארד דולר. הובילה את סבב הגיוס HOOPP (ביטוח הבריאות של תכנית הפנסיה באונטריו) שכבר השקיעה בעבר בפאנדבוקס לצד משקיעים קודמים.
פרויקט Landmark של מליסרון ואפי נכסים ממוקם צפונית לרחוב הארבעה, בסמוך למתחם שרונה, וכולל שני מגדלים. מגדל A שהקמתו צפויה להסתיים בתום שנת 2023, ומגדל B אשר הקמתו צפויה להסתיים בתום שנת 2025.
מגדל A הוא מגדל תעסוקה ומסחר בן 40 קומות, ובו אטריום המתנשא לגובה של 160 מטר, הוא יכלול כ- 100 אלף מ"ר משרדים, ובו גם יוקם בית הספר למחול של עיריית תל אביב "ביכורי העתים" בשטח של כ-  6,000 מ"ר. מגדל B הצמוד לו, יכלול כ- 45 אלף מ"ר שטחי משרדים, ומעליהם 116 דירות למגורים. בפרויקט כ- 2,000 מקומות חניה וכ- 6,000 מ"ר של מסחר.
 
הפרויקט נבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתקני LEED Platinum (בנייה ירוקה) וכן Gold  rating -  Well(מערכות מיזוג המתקדמות ביותר ובקרת איכות אוויר). כמו כן, בקרבת הפרויקט מוקמות תחנות הקו האדום והקו הירוק של הרכבת הקלה.
המעבר של שתי החברות למתחם Landmark מבטא את המגמה המאפיינת כיום את חברות הטכנולוגיה הרבות, המעוניינות לעבור למשרדים חדשניים ואיכותיים על מנת ליצור סביבת עבודה עם אטרקציות ומוקדי הסעדה ובילוי סמוכים, שמסייעת בגיוס עובדים. בימים אלו מתקיימים משאים ומתנים מתקדמים על כל שטחי המתחם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה