נדל"ן ותשתיות

בכמה נמכר 1.5 דונם בשכונה יוקרתית בתל אביב?

אסי טוכמאייר, הנמנה עם הבעלים של חברת ישראל קנדה, רכש את השטח בנווה צדק בעסקת ענק המוערכת בכ-105 מיליון שקל. וכמה זכויות בנייה ישנן על המגרש?
מערכת ice | 
אסי טוכמאייר (צילום ויקיפדיה)
ישראל קנדה ממשיכה לחזק את מעמדה בעולם הנדל"ן הן בארץ והן בארה"ב. לאחרונה רכש אסי טוכמאייר, מבעלי החברה, 1.5 דונם בשכונת נווה צדק בתל אביב. העסקה הכוללת של הנכס, הממוקם בדרום השכונה, מוערכת בסכום של כ-105 מיליון שקל.
במסגרת העסקה רכש טוכמאייר, שכיהן בעבר כיו"ר איגוד הטניס, שלוש חלקות שהיו בבעלותו של בעלי חברת השטיח המעופף, ירון מילר, שנפטר. על המגרש שרכש יש כיום וילה וצמד בתים נוספים המשתרעים על פני כ-900 מ"ר, כולל בריכה. זכויות הבנייה בחלקות הן ל-3,000 מ"ר. ברשותו של טוכמאייר, שעשוי לעבור להתגורר במתחם, 20% ממניות ישראל קנדה, בשווי מוערך של כ-1.2 מיליארד שקל.
ישראל קנדה ידועה כקבוצת השקעות נדל"ן עוצמתית וותיקה, המשקיעה במתחמי מגורים, מלונאות ומסחר מניב בישראל ובעולם. למעלה משני עשורים בוחרים בחברה הזדמנויות נדל"ן אסטרטגיות ויוצרים בעבור אלפי משקיעים, הזדמנויות נדירות לצמיחה אופטימאלית. גורדי השחקים, המשרדים והמתחמים רבי ההשפעה אותם תכננו בישראל קנדה, נחשבים לאייקונים בולטים וידועים בנוף האורבני, בתל אביב ומחוצה לה.
 
לאחרונה התרחבה החברה ובונה גם בערים דוגמת ירושלים, הרצליה ונתניה. על פי הערכות, בשלוש השנים האחרונות נרשמה תשואה במניית החברה בסך של לא פחות מ-600%, והיא נסחרת לפי שווי חברה של 6 מיליארד שקל.
אשר לנווה צדק, הרי שמדובר ללא ספק באחת השכונות המבוקשות והנחשבות ביותר בתל אביב. לראייה, בשנת 2015 רכש בה את המבנה בו מוקם מלון ורסנו על שטח דומה של 1.5 דונם ובעלות של כ-100 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה