נדל"ן ותשתיות

המרכז מתחדש: זו החברה שתקים מאות יח"ד חדשות ביהוד

'קן התור התחדשות עירונית' צפויה להקים בשנים הקרובות מאות יח"ד חדשות בפרויקטים שונים ברחבי יהוד. שני הפרויקטים הראשונים ברחוב ויצמן נמצאים כבר בשלבי תכנון. ומה התוספות לדיירים?  
מערכת ice | 
ויצמן יהוד 39-45 קן התור (צילום בר לוי אדריכלים)
חברת 'קן התור התחדשות עירונית' – זרוע ההתחדשות של קבוצת קן התור הנדסה ובניין, צפויה להוביל בשנים הקרובות את תנופת הבנייה וההתחדשות של יהוד. החברה חתמה לאחרונה על שני הסכמים להובלת פרויקטים מסוג פינוי בינוי ברחוב ויצמן בעיר, במסגרתם ייבנו קרוב ל-300 יח"ד. שני הפרויקטים, במתחמים שונים ברחוב ויצמן, יכללו גם שטחי מסחר. אליהם צפויים להצטרף פרויקטים נוספים שהחברה מקדמת ברחבי העיר.
פרויקט "ויצמן 39-45" יכלול את פינוי המבנה הישן שנבנה בשנות ה-60 וכולל כיום 48 יח"ד ו-6 חנויות. במקומו תקים החברה בניינים חדשים עם כ-190 יח"ד חדשות, בנוסף לשטחי מסחר. החוזה בין החברה לדיירים, המיוצגים ע"י עו"ד אלדר אדטו, ראש מח' הנדל"ן ב"ברנע ג'פה לנדה", כבר נחתם וכעת נמצאת החברה במו"מ מול רמ"י ועיריית יהוד, על קרקע משלימה שצמודה לפרויקט המשמשת כיום כמגרש חניה.
 
פרויקט נוסף שנחתם ממש לאחרונה ע"י החברה הוא "ויצמן 9-17", שבו יוקמו כ- 90 יח"ד דיור על חשבון 24 הדירות הישנות במבנה, שנבנה גם הוא בשנות ה-60, בנוסף ל-8 חנויות וסניף בנק הפועלים שבמקומם יוקמו שטחי מסחר חדשים, רחבים ומשודרגים. בשני הפרויקטים הדיירים מקבלים תוספת של 12 מ' בדירה חדשה ובנוסף גם חניה ומרפסת שמש. את הדיירים בפרויקט מייצג עו"ד יוסף קדוש ואת החברה מייצג (בשני הפרויקטים) עו"ד יואב זהבי ממשרד ERM.
את שני הפרויקטים תבצע חברת האם "קן התור הנדסה ובנין" – אחת מחברות הביצוע המובילות בישראל, המתמחה בבנייה למגורים ובבנייה ציבורית ומבצעת בימים אלה מאות יח"ד לצד פרויקטים מורכבים מאוד בהם חפירת מנהרות הכותל, בניית בסיסי צה"ל, בתי חולים, פרויקטים לשימור ועוד.
החברה שכרה את שירותיו של משרד האדריכלים "בר לוי אדריכלים", מהבולטים בישראל בתחום ההתחדשות העירונית, לתכנן את הפרויקטים הללו וכן פרויקטים נוספים שמקדמת החברה. לניהול וקידום התהליך החברה שכרה את חברת "תנ"ע ניהול פרויקטים". בינתיים, עד לאישור התוכנית ועד שיהרסו הבניינים, לוקחת חברת 'קן התור' אחריות למצבם הרעוע של הבניינים ומטפלת בסכנות מידיות לטובת ביטחון הדיירים.
גובה הבניינים בפרויקט תלוי גם באישורה של רשות שדות התעופה להקלה בגובה המבנים. כיום ניתן אישור לבנייה בגובה של עד 86 מ' – גובה של כ-13 קומות, בגלל הקרבה לנתב"ג ואילו החברה מבקשת לאשר בנייה לגובה של 96 מ' (מעל פני הים). אישור ההקלה להגבהת הבניינים תאפשר ריווח בין הבניינים השונים לטובת איכות החיים של הדיירים.   
הפרויקטים ביהוד מצטרפים למאות יח"ד דיור שהחברה כבר מסרה ברחבי הארץ בפרויקטים שונים,  בנוסף לאלפי יח"ד בהתחדשות עירונית שנמצאות בשלבים שונים של ביצוע, רישוי וקידום תב"עות בפרויקטים שנחתמו לאחרונה, לאחר שהדיירים בחרו בחברת 'קן התור'.
בין היתר פועלת החברה בתל-אביב, ירושלים, רמת גן, בת ים, הרצליה פתח-תקווה ועוד. בחלק מהפרויקטים בהתחדשות העירונית החברה עובדת בשיתוף פעולה עם חברות יזמיות נוספות כגון שיכון ובינוי ואקרו נדל"ן.
תמיר חפץ, מנכ"ל קן התור התחדשות עירונית: "כיליד המקום, אני וכלל החברה גאים לשתף פעולה עם "תנופה" – המנהלת להתחדשות עירונית ביהוד ועם גורמי התכנון בעירייה. שיתוף הפעולה מאפשר לנו לקדם את תכניות ההתחדשות העירונית ביהוד, תוך תאום מלא עם הגורמים העירוניים. אנו שמחים ומודים על שיתוף הפעולה הפורה לטובת הדיירים ולטובת העיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה